Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
->
Piraci z Karaibów
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wrota Krainy
----------------
Tablica Ogłoszeń
"Smoczy Kurier"
News Blues
Wieści z Sesji
Wieści Niesamowite
Wieści ze Świata
Poszukiwani
Sesje
Gracze
Wydarzenia
NPC
Wolne Miasto Lumaris
Wioska Odtrąconych
Caen
Draknor
Nyglash
Kondemorium
Sannastra
Północne Królestwo
Południowe Królestwo
Porty Korsarzy
Korsarska Droga
Bagna
Cteleh, Wyspa Środka
Wyspy Zachodnie
Wyspy Wschodnie
Wielkie Wody
Wulkan
Góry Lodowe (zachodnie)
Góry Lodowe (wschodnie)
Góry Mgliste (południowo zachodnie)
Góy Mgliste (południowo wschodnie)
Płaskowyż
Immortem
Sesja Ferdasa
Sesja Galusa
Nieśmiertelniki
Karty Postaci
Karty Postaci
Kwiaty
Warzywa
Immortem 2
Zioła
Drzewa
Post-Apocalyptia
Owoce
Krzewy
Terytorium Purpury
Teyraa
Zasirah (Kamienne Miasto Orła)
Uniwersum
Piraci z Karaibów
Demonologia
System Gry PzK
Karty Postaci PzK
Karty NPC
Kun
Carasol
Karty Postaci
System i Świat
Godworld
Skyra
Podziemia Kun
Smoczy Skarbiec
----------------
Wielka Biblioteka (Historia & Geografia)
Świątynia Wszystkich Bóstw (Religia)
Bestiariusz (Fauna)
Zielnik (Flora)
Akademia Sztuk (Umiejętności)
Grimoire Wszystkich Magii (Księga Czarów)
Zbrojownia (Uzbrojenie)
Królewski Skarbiec (Artefakty)
Spis Heraldyczny (Organizacje)
Gildia Alchemików (Alchemia)
Pracownia Wynalazcy (Wynalazki)
Sekrety Rodowe (Zdolności Specjalne)
Smoczy Skarbiec
System
----------------
System Gry
Mieszkańcy Krainy
----------------
Spis Ludności (Karty Postaci)
Wizytówki Mistrzów Gry
Pamiętniki
Dziennik Zadań
Cmentarz
Mauzoleum
Krypta NPC
Schemat karty postaci
Sesje
----------------
Zamknięte Rozdziały
Smocze Ziemie - Królestwo
Lumaris i Porty Korsarzy
Wulkan - Draikensoth’ei, Dom Ognia
Khanat - Pustynia Zbielałych Kości
Półwysep Dusz i Kondemorium
Wyspy Wschodu "Ichtan Otah"
Puszcza Koryn
Równiny Nazirith
Półwysep Obfitości - Imperium
Srebrna Kraina - Sillin oi’t
Drakerra
Interludium Sesyjne
----------------
Interludium : Bezdroża
Interludium : Gdzieś-Kiedyś
Interludium : Dominium Śmierci
Multiversum
----------------
Światy Multiversum
Strefa PvP
----------------
Regulamin
Arena
Pierwszy Otwarty Turniej PvP
Wielka Wojna
Pobojowisko
Tematy luźno związane z Sesją
----------------
Odnośnie sesji
Podium
Hala Sławy
Konkursy
Pytania
Opowiadania
Interpretacja walki PvP
Pomysły
----------------
Nowe Pomysły
Ankiety
Poprawki
Spameriada
----------------
Co tylko do głowy przyjdzie...
Gamez
Linkownia
Galeria
----------------
Dragoonworld
Fantasy
Free Style
Agora
----------------
Agora
Linki, buttony...
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kreeth
Wysłany: Wto 15:28, 02 Cze 2015
Temat postu:
Nie pamiętam. Może być i trzydziestka.
Eroon
Wysłany: Wto 15:24, 02 Cze 2015
Temat postu:
Hmm, dobre pytanie... Chyba z 30stka, Jacques? Pamiętasz?
Antharas
Wysłany: Wto 15:17, 02 Cze 2015
Temat postu:
Ilu żoładków wysłano razem ze mną?
Opisy poprawię i dorzucę.
Eroon
Wysłany: Wto 13:56, 02 Cze 2015
Temat postu:
ACH! Niech będzie że są z tobą :] w jakimś z namiotów wcinają sobie posiłek
PS: Wrzuć mi ich opis w załodze NPC na pokładzie Jacquesa
Antharas
Wysłany: Wto 13:48, 02 Cze 2015
Temat postu:
Gdzie aktualnie znajduje się dwójka pomocników Samuela?
Eroon
Wysłany: Pon 18:13, 01 Cze 2015
Temat postu: Wprowadzenie
Samuel de Lienn:
Rok 1583
Zostałeś zaciągnięty do załogi Kapitana Syriusza, aby bacznie przyjrzeć się jego załodze i niemu samemu. Po długiej inwigilacji stwierdziłeś że jest on czysty, i zacząłeś się wręcz nudzić.
Rok 1584
[Wiedza o nowym świecie]
Doszły do ciebie plotki, o mieście Azzar, jak czytałeś, jest to miasto wysoko rozwinięte gdzie ponoć pismo drukowane rozdawane jest na ulicach. Dowiedziałeś się, że zniknął stamtąd stary artefakt.
[Wiedza o nowym świecie]
Jednak nie znasz więcej szczegółów, oprócz tego, że zaangażowany był w to jakiś wynalazca.
Rok 1585
Dostaliście rozkaz pojmania nijakiej Carrine Gape. Po tym jak udało wam się znaleźć jej współpracownika, Otto który pozbawiony był języka, udało wam się ją odnaleźć w jej kryjówce na wyspie "Fort Baluarte - Hiszpania". Oprócz tego, odkryłeś niepokojącą siłę emanującą z jej łona. Zapewne klątwa rzucona na dziecko. Jednak znając łaskę Stwórcy wraz z spaleniem tej przeklętej dziewczyny ich dusze powinny odnaleźć spokój.
Rok 1586 - Czasy obecne
Droga dłużyła się w nieskończoność. Po drodze dostaliście zadanie dostarczenie tajemniczej maszyny do miasta Cru's, jednak wasz wojaż przerwał niespodziewany atak zaprzyjaźnionego statku. Jak się okazało, był to zbuntowany kapitan Jacques, chroniłeś swojego kapitana do ostatniej chwili, jednak ku twemu zdziwieniu ten przystał na wspólny bunt przeciwko władzom w Cru's. Plan Syriusza oraz Jacquesa coraz bardziej cię niepokoi. Zamiast stracić więźniarkę, młody kapitan postanowił wybrać się z nią do miasta na wizytę do burmistrza. Jednak co bardziej było niepokojące, gdy zawitałeś do jego pomieszczenia, widać było że dręczą go jakieś niespokojne sny. Może powinieneś poprosić go kiedyś, aby ci o nich opowiedział, aby pomóc mu odnaleźć spokój wraz ze Stwórcą. Jednak w chwili obecnej, podążając za rozkazami Syriusza, zostałeś wysłany do lasu wraz z paronastoma żołnierzami pod mury miasta. Nad niebem zbliżają się niepokojące chmury, a tobie coraz mniej podoba się obecna sytuacja.
[Przejdź do lokalizacji]
...
Jacques Altoner:
Rok 1583
Wszystko się zaczęło od tego jak wpłynąłeś do fortu Cru's. Nie wiedzieć czemu, wzięli cię za poszukiwanego, i omal cię nie pojmali. Jako kapitan swego statku szybko wydałeś polecenie aby uciekać.
Rok 1584
Krążyliście tak po morzu parę miesięcy, a obmyślając plan stwierdziłeś że pora na zmiany. Postanowiłeś podbić Fort Cru's, i wprowadzić tam swoje rządy. Jak jednak do tego doprowadzić mając w posiadaniu tylko jeden statek?
Rok 1586 - Czasy obecne
Udało ci się przejąć sprzymierzoną korwetę, załoga była zaskoczona i nie przygotowana na atak, zatem wszystko odbyło się bez większego przelewu krwi. Mało tego, jak się okazało kapitan tegoż statku to był twój były kapitan Syriusz. Z ochotą powiedział że pomoże tobie podbić fort Cru's i wprowadzić twoje rządy. Wprowadziłeś plan w życie, w pierwszej kolejności wyładowaliście machinę, która spowodowała bunt w mieście zapewne z powodu zwolnienia licznych pracowników fabryki. Później, wysadziłeś ludzi wraz z inkwizytorem
Samuelem
(Wcześniej Korneliusz) na wyspie w w lesie w drodze do bram miasta Cru's. W łodzi rybackiej osadziłeś Iseura, który na twój znak miałby machać białą flagą co oznaczało by wkroczenie do miasta. Następnie, wraz z więźniem Carrine udaliście się do miasta na pogawędkę z burmistrzem, ta jednak uciekła a ty zauważyłeś w tłumie jej prześladowcę który zwał się Ordeusz. Gdy wróciłeś, na Galeonie jak się okazało Kriss wypuścił zakładników, jednak ci nie zbuntowali się przeciwko tobie, wręcz przeciwnie. Kriss uciekł do miasta, a Syriusz przejął dowodzenie na okręcie. Właśnie na niego wróciłeś aby obeznać się w sytuacji.
[Przejdź do lokalizacji]
...
Selainwila Kaalt:
Rok nieznany [Z racji pochodzenia z egzotycznego kraju]
Udało wam się przygarnąć na statek rozbitka niemowę o imieniu Otto. Ze sobą miał tajemniczą kulę, z której wystawały kolce. Ta jednak zaginęła wam gdzieś na okręcie.
Ale wszystko zaczęło się od bitwy z piratami. Nieposkromione wilki morskie, albo raczej... Chwila, to wy ich zaatakowaliście pierwsi. Walka trwała długi czas, ale w końcu, zarówno jak ich kapitan został pojmany, tak i wy zostaliście pojmani. Byłaś wraz ze swoimi wiernymi podwładnymi Peti i Karine wylądowałyście z buntownikiem Lerykiem. Długo nie trzeba było czekać aż dołączy do was także Will.
Udało wam się rozwiązać sznury, po czym pod osłoną nocy uciekliście ze statku na jednej z szalup. Znaleźliście bezludną wyspę, gdzie mogliście zaznać chwilę spokoju. Jednak następnego dnia jak się okazało, Leryk zbiegł zabierając ze sobą szalupę i pozostawiając was na pastwę losu. Udało wam się jednak skonstruować tratwę z żółwi morskich, a przy tym znalazłaś zwierzęcego towarzysza jakim jest żółwik.
Po męczącej wojaże udało wam się trafić na statek Barbary, na którym Hans i Grans planowali spisek przeciw niej. Wraz z tamtejszym inkwizytorem Khaer'em postanowiliście wywołać duchy, a właściwie ty wraz z pomocą Tur-Tuka, magicznego stworka który pojawił się w twojej głowie, próbowałaś na prawdę przywołać pozaziemskie moce. Jak to jednak się skończyło? Gdzie twój statek z twoją załogą?
Jedno jest pewne, właśnie zbliżacie się do nieznanego wam fortu, z planem powstrzymania buntu na statku. Ale jak to wszystko się potoczy?
[Przejdź do lokalizacji]
...
Zatem, proszę o komentowanie czy czegoś czasem nie pominąłem, czy macie jakieś uwagi, czy gdzieś się sypnąłem :]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin