Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
->
System Gry PzK
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wrota Krainy
----------------
Tablica Ogłoszeń
"Smoczy Kurier"
News Blues
Wieści z Sesji
Wieści Niesamowite
Wieści ze Świata
Poszukiwani
Sesje
Gracze
Wydarzenia
NPC
Wolne Miasto Lumaris
Wioska Odtrąconych
Caen
Draknor
Nyglash
Kondemorium
Sannastra
Północne Królestwo
Południowe Królestwo
Porty Korsarzy
Korsarska Droga
Bagna
Cteleh, Wyspa Środka
Wyspy Zachodnie
Wyspy Wschodnie
Wielkie Wody
Wulkan
Góry Lodowe (zachodnie)
Góry Lodowe (wschodnie)
Góry Mgliste (południowo zachodnie)
Góy Mgliste (południowo wschodnie)
Płaskowyż
Immortem
Sesja Ferdasa
Sesja Galusa
Nieśmiertelniki
Karty Postaci
Karty Postaci
Kwiaty
Warzywa
Immortem 2
Zioła
Drzewa
Post-Apocalyptia
Owoce
Krzewy
Terytorium Purpury
Teyraa
Zasirah (Kamienne Miasto Orła)
Uniwersum
Piraci z Karaibów
Demonologia
System Gry PzK
Karty Postaci PzK
Karty NPC
Kun
Carasol
Karty Postaci
System i Świat
Godworld
Skyra
Podziemia Kun
Smoczy Skarbiec
----------------
Wielka Biblioteka (Historia & Geografia)
Świątynia Wszystkich Bóstw (Religia)
Bestiariusz (Fauna)
Zielnik (Flora)
Akademia Sztuk (Umiejętności)
Grimoire Wszystkich Magii (Księga Czarów)
Zbrojownia (Uzbrojenie)
Królewski Skarbiec (Artefakty)
Spis Heraldyczny (Organizacje)
Gildia Alchemików (Alchemia)
Pracownia Wynalazcy (Wynalazki)
Sekrety Rodowe (Zdolności Specjalne)
Smoczy Skarbiec
System
----------------
System Gry
Mieszkańcy Krainy
----------------
Spis Ludności (Karty Postaci)
Wizytówki Mistrzów Gry
Pamiętniki
Dziennik Zadań
Cmentarz
Mauzoleum
Krypta NPC
Schemat karty postaci
Sesje
----------------
Zamknięte Rozdziały
Smocze Ziemie - Królestwo
Lumaris i Porty Korsarzy
Wulkan - Draikensoth’ei, Dom Ognia
Khanat - Pustynia Zbielałych Kości
Półwysep Dusz i Kondemorium
Wyspy Wschodu "Ichtan Otah"
Puszcza Koryn
Równiny Nazirith
Półwysep Obfitości - Imperium
Srebrna Kraina - Sillin oi’t
Drakerra
Interludium Sesyjne
----------------
Interludium : Bezdroża
Interludium : Gdzieś-Kiedyś
Interludium : Dominium Śmierci
Multiversum
----------------
Światy Multiversum
Strefa PvP
----------------
Regulamin
Arena
Pierwszy Otwarty Turniej PvP
Wielka Wojna
Pobojowisko
Tematy luźno związane z Sesją
----------------
Odnośnie sesji
Podium
Hala Sławy
Konkursy
Pytania
Opowiadania
Interpretacja walki PvP
Pomysły
----------------
Nowe Pomysły
Ankiety
Poprawki
Spameriada
----------------
Co tylko do głowy przyjdzie...
Gamez
Linkownia
Galeria
----------------
Dragoonworld
Fantasy
Free Style
Agora
----------------
Agora
Linki, buttony...
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Eroon
Wysłany: Czw 17:32, 28 Maj 2015
Temat postu: Zdolności
Zdolności gracza, określa sie w procentach. Określają one, ile gracz potrafi. Na początku wszystkie są przybliżone do 1% (chyba że klasa to zmienia). Są one rozwijane w grze, wraz z praktykowaniem czy trenowaniem tych czynności przez gracza. Niektórych zdolności gracz sam nie może sie nauczyć. Może skorzystać z pomocy książek, nauczycieli, czy innych źródeł. Każdego z innym skutkiem. Zdolności także z czasem zdobywa sie coraz trudniej, gdyż wiadomo że podstawy jest opanować znacznie łatwiej, niż wyższy poziom zaawansowania. Niektóre zdolności można ćwiczyć całą grę, a gracz i tak być może nigdy nie osiągnie 100% (jednak niektóre z tych zdolności można rozwinąć nieco powyżej)
A, i jeszcze jedno, dana zdolność nie może przekroczyć więcej procent, niż posiadana umiejętność z nią powiązana x 10%, czyli masz zręczności 4, to twoja szermierka nie może być większa niż 40%, zrozumiano?
Zdolności Bojowe:
Walka: (Zręczność)
Szermierka - Walka na miecze lekkie, typu rapier
Strzelanie - Celność broni palnej, oraz skuteczność jej używania
Oburęczność - Używanie lewej ręki, zarówno dobrze jak i lewej
Uniki - Przewidywanie ruchów przeciwnika, wykonywanie odpowiednich balansów
Walka: (Siła+Zręczność/2)
Posługiwanie sie bronią prostą - Walka toporami, młotami, łukami
Miotanie - Rzucanie jakimikolwiek przedmiotami, celność i skuteczność
Sztuki Walki - Znajomość podstawowych i zaawansowanych ciosów w walce wręcz
Zwiad: (Inteligencja+Zręczność/2)
Szyfrowanie - Odczytywanie i zapisywanie zaszyfrowanych wiadomości
Tropienie - Rozpoznawanie śladów po uciekinierze
Ukrywanie sie - Umiejętne znajdywanie kryjówek
Spostrzegawczość - Podzielność uwagi, dostrzeganie rzeczy ukrytych
Zakładanie i Rozbrajanie Pułapek - Znajomość działania pułapek
Zdolności Naukowe:
Lingwistyczne: (Wiarygodność)
Znajomość języka (opis) - Możliwość rozmowy w innym języku, z innymi krajami
Pisanie i czytanie - Przelanie słów na papier i odczytywanie słowa zapisanego
Język Tubylców (różnych plemion, dzikich ludzi, w tym i amazonii)
Język Nowo-Światowy (czyli wszystkich krajów dostępnych dla graczy, język kolonizatorów)
Język Starożytnych (znany też przez szamanów tubylców, runy, języki duchów i mitycznych stworów)
Ścisłe: (Inteligencja)
Elektryka - Wiedza o prądzie, magnetyczności, biegunach
Chemia - Znajomość pierwiastków, reakcji, różnych substancji i ich właściwości
Botanika - Rozpoznawanie roślin, ich właściwości czy występowanie
Znajomość anatomii - Wiedza o organach znajdujących sie wewnątrz ciała
Matematyczne: (Inteligencja)
Nawigacja - Rozpoznawanie kierunków, umiejętność skutecznego czytania map
Geografia - Rozpoznywanie ternów, znajomość świata
Mechanika - Znajomość mechaniki, maszyn, pułapek, pojazdów, zasady ich działania
Architektura - Zdolność projektowania, zasad budownictwa oraz materiałów
Astronomia - Znajomość tego, co ponad ziemią
Zdolności Społeczne:
Artystyczne: (Wiarygodność+Zręczność/2)
Rysowanie - Precyzyjne rysunki, map czy otoczenia
Gra na instrumencie - Umiejętności grajka
Śpiew - Wyćwiczony głos
Rzeźbienie - Oddanie rzeczywistości w drewnie czy kamieniu
Opanowanie - Umiejętność potrzebna do udawania, gry pozorów, aktorstwa
Farmaceutyka: (Inteligencja)
Tworzenie Wywarów - Zlewanie alkocholu, perfum, bądź mikstur
Opatrywanie Ran - Umiejętność tamowania ran, opatrywania oraz leczenia
Opieka nad Zwierzętami - Odczuwanie stanu zwierząt, zapotrzebowań czy uczuć
Wiedza: (Inteligencja+Wiarygodność/2)
Wiedza o nowym świecie - Znajomość obecnego cywilizowanego świata, nowinki ze świata
Kulturoznawstwo - Znajomość obyczajów innych krajów
Maniery - Zachowanie sie postaci w wyższych sferach, kultura osobista
Rzemieślnicze: (Budowa)
Kowalstwo - Umiejętność wyrabiania orężu, czy innych metalowych przedmiotów
Kopanie - Wiedza o glebie, sposoby kopania, znajomość minerałów
Uprawa - Znajomość okresu żniw, sposobu zasiewu i zbioru
Rybołówstwo - Posługiwanie sie narządami rybackimi, znajomość ryb
Rzemieślnicze: (Inteligencja)
Gotowanie - Znajomość przepisów, wyników mieszań potraw, przypraw
Zdolnosci dodatkowe: (Zręczność+Budowa/2)
Pływanie - Szybkość gracza w wodzie
Wspinaczka - Poruszanie sie gracza na powierzchniach pionowych
Jeździectwo - Jazda konna, lub na innych wierzchowcach
Powożenie - Kierowanie Koniem zaprzężonym w wóz
Zdolności Nadnaturalne: (Wiara)
Zdejmowanie Klątw - Usuwanie efektów magicznych zaklęć
Widzenie w ciemnościach - Dostrzeganie świata w mroku
Nadludzkie umiejętności - Podnosi dane statystyki postaci
Aura (opis) - Towarzysząca postaci aura
Zdolności Magiczne: (Brak współczynnika odpowiedzialnego)
Magia śmierci:
- Ożywianie zwłok
- Wysysanie życia
- Śmierć
Magia demonów:
- Pomocnik z piekła
- Pochłonięcie duszy
- Transmutacja
Magia natury:
- Manipulacja pogodą
- Kontrola nad zwierzęciem
- Rozmowa z naturą
Inne:
- Rzucanie zaklęć - Wprawa w rzucaniu zaklęć, szybkość celność i skuteczność, i ich kontrola
- Język magów - Język, w którym wymawiana jest większość zaklęć wymagająca słów
- Skupianie magii - Jest to podstawowa umiejętność, dzieki której skupiamy w sobie moc do rzucenia zaklęcia
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin