Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
->
Karty Postaci PzK
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Wrota Krainy
----------------
Tablica Ogłoszeń
"Smoczy Kurier"
News Blues
Wieści z Sesji
Wieści Niesamowite
Wieści ze Świata
Poszukiwani
Sesje
Gracze
Wydarzenia
NPC
Wolne Miasto Lumaris
Wioska Odtrąconych
Caen
Draknor
Nyglash
Kondemorium
Sannastra
Północne Królestwo
Południowe Królestwo
Porty Korsarzy
Korsarska Droga
Bagna
Cteleh, Wyspa Środka
Wyspy Zachodnie
Wyspy Wschodnie
Wielkie Wody
Wulkan
Góry Lodowe (zachodnie)
Góry Lodowe (wschodnie)
Góry Mgliste (południowo zachodnie)
Góy Mgliste (południowo wschodnie)
Płaskowyż
Immortem
Sesja Ferdasa
Sesja Galusa
Nieśmiertelniki
Karty Postaci
Karty Postaci
Kwiaty
Warzywa
Immortem 2
Zioła
Drzewa
Post-Apocalyptia
Owoce
Krzewy
Terytorium Purpury
Teyraa
Zasirah (Kamienne Miasto Orła)
Uniwersum
Piraci z Karaibów
Demonologia
System Gry PzK
Karty Postaci PzK
Karty NPC
Kun
Carasol
Karty Postaci
System i Świat
Godworld
Skyra
Podziemia Kun
Smoczy Skarbiec
----------------
Wielka Biblioteka (Historia & Geografia)
Świątynia Wszystkich Bóstw (Religia)
Bestiariusz (Fauna)
Zielnik (Flora)
Akademia Sztuk (Umiejętności)
Grimoire Wszystkich Magii (Księga Czarów)
Zbrojownia (Uzbrojenie)
Królewski Skarbiec (Artefakty)
Spis Heraldyczny (Organizacje)
Gildia Alchemików (Alchemia)
Pracownia Wynalazcy (Wynalazki)
Sekrety Rodowe (Zdolności Specjalne)
Smoczy Skarbiec
System
----------------
System Gry
Mieszkańcy Krainy
----------------
Spis Ludności (Karty Postaci)
Wizytówki Mistrzów Gry
Pamiętniki
Dziennik Zadań
Cmentarz
Mauzoleum
Krypta NPC
Schemat karty postaci
Sesje
----------------
Zamknięte Rozdziały
Smocze Ziemie - Królestwo
Lumaris i Porty Korsarzy
Wulkan - Draikensoth’ei, Dom Ognia
Khanat - Pustynia Zbielałych Kości
Półwysep Dusz i Kondemorium
Wyspy Wschodu "Ichtan Otah"
Puszcza Koryn
Równiny Nazirith
Półwysep Obfitości - Imperium
Srebrna Kraina - Sillin oi’t
Drakerra
Interludium Sesyjne
----------------
Interludium : Bezdroża
Interludium : Gdzieś-Kiedyś
Interludium : Dominium Śmierci
Multiversum
----------------
Światy Multiversum
Strefa PvP
----------------
Regulamin
Arena
Pierwszy Otwarty Turniej PvP
Wielka Wojna
Pobojowisko
Tematy luźno związane z Sesją
----------------
Odnośnie sesji
Podium
Hala Sławy
Konkursy
Pytania
Opowiadania
Interpretacja walki PvP
Pomysły
----------------
Nowe Pomysły
Ankiety
Poprawki
Spameriada
----------------
Co tylko do głowy przyjdzie...
Gamez
Linkownia
Galeria
----------------
Dragoonworld
Fantasy
Free Style
Agora
----------------
Agora
Linki, buttony...
----------------
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Eroon
Wysłany: Czw 14:17, 28 Maj 2015
Temat postu: Przykładowa karta postaci
Imię i nazwisko: Hra'k
(Pozostawiamy ci wolny wybór, ale niech nie brzmi obciachowo)
Kraj: Anglik
(Patrz do
(Kraje)
)
Klasa: Kapitan
(Patrz do
(Klasy)
)
Krótka Historia: Hra'k to anglik, który nie pamięta swojej przyszłości, jest szalony, ułahaha
(Ciekawa historia mile widziana, na jej podstawie często kreujemy też charakter postaci, intencje, a czasem i nawet ułatwia to MG stworzenie graczowi ciekawej przygody)
Wygląd i ubiór: Hra'k ma długie czerwone kręcone włosy, co daje mu urok podobny nieco do kobiecego. To pierwsze mylne wrazenie zmazuje od razu długa broda, która sięga mu do pasa. Oczy ma czarne, albo raczej oko, gdyż ma tylko jedno. Na drugim nosi czarną opaskę. Na głowie ma trójkątny piracki kapelusz, z czaszką na boku. Pozatym, ma stary obdary frak, spod którego wystaje biała koszula wpuszczona w spodnie, które kończą sie na czarnych butach Adidasa
(No dobra, buty adidasa są dla szydery, ale poza tym ubiór, i wygląd, tak jak wyobrażasz sobie swoją postać)
Wiek: 26
(Zalecane od 10 do 60, chyba że zaraz chcesz przejść na emeryturkę)
PŻ: 30
(Zależne od
(Umiejętności)
. Patrz do
(Trzy Stany)
)
PN: 20
(Zależne od
(Umiejętności)
. Patrz do
(Trzy Stany)
)
PS: 10
(Zależne od
(Umiejętności)
. Patrz do
(Trzy Stany)
)
Zdobyte doświadczenie: 126
(na początku gracz ma 100-150)
Poziom: 1
(czyli 100 PD, następny poziom po 300 PD)
Umiejętności:
(na początku do rozdania: 12, Budowa i Inteligencja muszą wynosić przynajmniej 1, a na początku gryżaden współczynnik nie może przekraczać 4 (nie licząc premii). Szerszy opis w temacie
(Umiejętności)
)
Siła: 3
Zręczność: 3
Budowa: 2
Wiarygodność: 2 (+2 Kapitan)
(Premia +2 za Klasę, suma 4)
Inteligencja: 1 (+1 Kapitan)
(Premia+1 za Klasę, suma 2)
Wiara: 1 (1 + Anglik)
(Premia +1 za Kraj, suma 2)
Zdolności:
(wpisywane tylko te, które osiągną wartość wyższą niż 5%, na początku gracz może dowolnie wydać 100 procentów w różne umiejętności, jednakże żadna nie może przekroczyć 30%, chyba że klasa na to pozwala, bądź nawet daje przysługujące premie) (spójrz do
(Zdolności)
i jeszcze jedno, nie zapomnij że zdolności są ściśle zależne od
(Umiejętności)
)
Pływanie 25%
(5%)
(W czerwonym nawiasie to, zgromadzone zdolności, ale rozwiną się dopiero wraz ze spełnieniem wymaganych umiejętności, szerszy opis pod wszystkimi zdolnościami)
Strzelanie 20% (+10% Kapitan)
(5%)
(Zaś pierwszym nawiasie, zawarta jest bazowa premia wynikająca z klasy postaci, suma tej zdolności to 30%)
Szermierka 5% (+20% Kapitan)
(30%)
(Tak jak powiedziałem, w nawiasie z klasą wypisujemy "skumulowane" procenty zdolności czekające na rozwinięcie wymaganych um., a w czerwonym nawiasie umieszczamy bazową premię wynikającą z klasy. Suma tej wartości to 25%)
Opatrywanie Ran 10%
Opieka nad Zwierzętami 10%
Nawigacja 0% (+20% Kapitan) (Wiem, jest 0% a jest wpisana, bo bazowa stała premia za klasę to 20%)
(Jako że średnia Budowy (2) i Zręczności (3) postaci wynosi 2,5 maxymalna wartość to 25% - Zdolność "Pływanie" podniesie sie dopiero po uzyskaniu wymaganych umiejętności, czyli 30% osiągnie się po zdobyciu średniej Budowy i Zręczności 3. Podobnie jest ze Zdolnością "Szermierka" lecz ta zdolność zależy tylko od jednego współczynnika, zatem wystarczy że rozwiniemy tu Zręczność)
Ekwipunek:
(spójrz do
(Majątek)
)
- Szabla
- Kufer z Azteckimi Monetami
- Stary Pistolet
- Dobra Luneta
- Mapa Archipelagu
________________________
Statek:
Fregata "Huragan" Statek z Angielskim oflagowaniem
(klasa, i własny opis statku)(spójrz do
(Majątek)
)
kadłub: 6000
szybkość: 14.0
zwrotność: 40
tonaż: 2000
załoga max: 400
załoga min: 80
ilość dział: 44
kaliber: 24
Ładownia:
(spójrz do
(Majątek)
)
2000 kul armatnich
2000 kul kartaczych
2000 kul łańcuchowych
2000 kul granatnich
500 kiści bananów
Załoga:
(spójrz do (Załoga statku))
umieszamy tu link do swojej załogi
(temat tworzymy w odpowiednim forum (link powyzej) opisujemy tam liczbe załogi, oraz maxymalnie trzech jej członków (postacie NPC, wymyślone przez gracza jednakże sterowane przez MG))
________________________
Posiadłości:
(tutaj poniżej wymieniamy nasze posiadłości, ich opisy umieszczamy w odpowiednich lokacjach, jako nowy temat - tworzymy nowe miejsce... a, i nie zapominaj o
(Majątek)
)
Dom w Ters Moris (obecnie zniszczony)
Magazyn w Jahama
*opisany tutaj gracz nie występuje w grze, wszystko zostało tylko wymyslone, aby dać tylko przykład poprawnej karty postaci
*a tego wszystkiego na zielono nie piszemy w naszych kartach...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
Regulamin