Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zayl
Marzyciel
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fotel obrotowy
|
Wysłany: Śro 0:00, 25 Cze 2008 Temat postu: Zayl Frey |
|
|
1. Imię: Zayl
Nazwisko rodowe: Frey
2. Płeć: Mężczyzna
3. Narodowość: Nizir
4. Klasa: Wojownik
+3 HP/lvl
+1 siły/lvl
+1 wytrzymałości/3 lvle
- Ograniczenie magii (tylko artefakty)
- 75% szans na nieudany czar
- Koszt inteligencji 2x
5. Wygląd: wysoki, nieco ponad 180cm wzrostu, długie ciemnobrązowe włosy, zawsze gładko ogolony. Dobrze zbudowany. Dwie szerokie blizny na prawym ramieniu "zdobyte" w bitwie. Wytatułowany herb rodowy na lewej piersi, pod sercem.
6. Wygląd zbroi i broni: Kolczuga bardzo dobrze wykonana. Metalowo-szara ze skórzanymi fragmentami (ramiona, pas). Na zbroję można założyć specjalne "ubranie", które komponuje się ze skórzanymi fragmentami zbroi, tworząc normalną całość. Na kolczych butach są wyżłobione metalowe rowki. Ich dokładna liczba to 134.
Włócznia do ataku z konia. 2m długości średniej klasy. Przyczepiona zawsze do siodła. Na trzonku napis "Parasim".
Jednoręczny długi miecz: wykonany z bardzo wytrzymałej i dosyć lekkiej stali, jest on nieco dłuższy niż normalny miecz jednoręczny (o 10-15cm), ale nie jest wcale cięższy. Ma On srebrne zdobienia rękojeści i rubin dokładnie na środku. Na ostrzu z jednej strony jest wyryty duży posrebrzany napis: "Zagłada", z drugiej mniejszymi literami "Niech Miecz prowadzi i zwycięża"
Tarcza tworząca coś w rodzaju zestawu z mieczem. Dość duża. Dookoła obwodu wyryty posrebrzany napis: "Ego ille quondam opulentus redactus sum in nihilum" (Z prochu powstałeś i w proch się obrócisz"
7. Historia: Pochodzi z Imperium, ze starego i bogatego rodu mieszczan o dumnym nazwisku Frey. Od dzieciństwa był energiczny, pełen życia i rządny przygód - dokładne przeciwieństwo swojego brata Ragnarocka. Zawsze był tym "bardziej lubianym" z rodzeństwa. W wieku 15 lat wyjechał na wielką wyprawę na tereny zamieszkiwane przez nomadów, jako pomocnik rycerza Sir Dracona. Już w kilka tygodni później rycerz ów został zabity przez jednego z Nizirów, a Zayl jako jego pomocnik został wcielony do oddziału. Musiał nauczyć się walczyć: na wojnie albo szybko zabijasz albo szybko giniesz. W ciągu czasu spędzonego na stepach wojownik dostosował się do tamtejszych warunków, w zasadzie wychował się tam i choć nie był Nizirem z pochodzenia, to stał się nim dzięki doświadczeniu, przez nacisk otoczenia, ale i po części z własnej woli. Po ośmiu długich latach Zayl wrócił do swego rodowitego miasta i zastał jedynie smutne szczątki. Przeszukując ruiny znalazł swego ciężko rannego i wyczerpanego brata Ragnarocka, zaś w ruinach niedaleko znalazł drugiego ocalonego: Fibritza. Był on nieprzytomny, a więc Zayl przerzucił go przez grzbiet swego konia. Gdy porozmawiał ze swym bratem dowiedział się od niego o ataku barbarzyńców, utracie rodziny i całego majątku. Po tych wydarzeniach bracia postanowili, że połączą swoje siły i wyruszą na poszukiwania lepszej przyszłości, gdzie indziej: wyruszyli więc do Draknor. Drugi ocalały z tej masakry: Fibritz postanowił towarzyszyć swym nowym przyjaciołom w przyszłych przygodach.
Pamiętnik: rozwinięcie historii.
8. Umiejętności:
- Walka Bronią Sieczną - Specjalizacje: Miecze jednoręczne - Poziom 3 (Biegły)
- Posługiwanie się tarczą - Poziom 2 (Praktykant)
- Balans ciała - Poziom 1 (Początkujący)
- Wrodzony talent - Nadzwyczajna wytrzymałość - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność wrodzona:
- Jeździectwo - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność Klasowa:
-Przyspieszenie - Poziom 2 (Praktykant)
Zdolności specjalne:
- Braterska Więź
- Nadzwyczajna Regeneracja
-----------------------------------------------------------------------------------
9. STATYSTYKI
lvl: 8
PD: 3722/4500
PU do rozdania: 0
PS do rozdania: 0
Siła: 13 (+8 klasa - wliczone)
Wytrzymałość: 14 (+1 narodowość, +2 klasa, +1 umiejętność - wliczone)
Zręczność: 7
Charyzma: 0
Inteligencja: 0
HP: 94/97 (+23 klasa - wliczone)
Mana: 5
Przynależność: Brak
Stany specjalne:
Koń w stajni
Stan Sakiewki - 6 srebrników, 87 groszy
10. STATYSTYKI PvP:
Siła: 7 / 10
Wytrzymałość: 10 / 10 (+1 narodowość, +1 umiejętność - wliczone)
Zręczność: 4 / 10 (-1 zbroja - wliczone)
Duchowość: 1 / 10
Inteligencja: 3 / 10
HP: 117
mana: 32
KP: 17 (+15 - zbroja - wliczone)
----- +13 tarcza - niewliczone
11. Ekwipunek:
Ekwipunek aktywny:
- kolczuga - jakość zwykła - KP=15 (kłute -10, obuchowe +2); wymagana siła 5, zręczność -1; przystosowana do konnej jazdy (opis wyżej)
- długi miecz - jakość dobra - O=10-27; wymagana siła 4; długość 135 cm,
- ciężka tarcza - jakość tandetna - KP=13, blok 70%, wymagana siła 7; przystosowana do walki z konia,
----- Umagicznienie - zmniejszony ciężar - zmniejszony wymóg siły (uwzględnione)
- korbacz - jakość dobra - O=8-24; wymagana siła 5
Ekwipunek dodatkowy:
- nóż - jakość zwykła - 3 sztuki (plecak, pas, lewa łydka), O=4-11; wymagana siła 1;
- Złoty amulet z herbem Frey'ów i wysuwanym małym nożykiem
----- nożyk w medalionie - jakość dobra; O=4-10 - zmniejszone ze względu na wielkość,
- Mały, rozładowany odłamek Kamienia Filozoficznego
- 8 Silnych Esencji Leczniczych (11-18 HP)
- 5 Potężnych Esencji Leczniczych (18-30 HP)
- mikstura pozwalająca na przejście do siedziby gangu
- Pochwa na miecz
- Dwie osełki
- 4 metry mocnej liny
- Srebrny sygnet ze znakiem weterana kampanii przeciwko krajom barbarzyńskim
- Zestaw bandaży (4 pełne bandaże)
- Nożyce do bandaży
- Peleryna z kapturem
- Brzytwa
- Lusterko
- Grzebień
- zardzewiały klucz
- Podręcznik Strategii i Taktyki
- 1x Boska Wykałaczka
Zaginiony ekwipunek!
Ekwipunek przy koniu:
- włócznia - jakość zwykła - O=8-18; wymagana siła 3; przystosowana do walki z konia,
-Siodło
-Juki (znaczy się worki tylko lepiej brzmi. Tak średniowiecznie)
-Prowiant zwykły:
----- Smutny chleb który jest bułką
----- Pół kilo suszonych owoców
----- Duża butelka wody 2l
----- Wino obiadowe (lepsze trawienie!) 1l
-Prowiant dla konia (siano, owies) - pasza na ok tydzień
-Ubrania na zmianę
Ekwipunek w skrzyni (nie przy sobie):
- 2 gałązki wierzbina
- Magiczny, długi miecz - jakość dobra - O=10-27, wymagana siła 4.
----- Umagicznienie 1 - obrażenia +15 przeciw magicznym istotom;[wybuch w miejscu uderzenia, ale działa tylko na przeciwnika]
----- Umagicznienie 2 - 80% szans na odbicie magicznego pocisku o stopniu minimalnym
----- Umagicznienie 3 - 40% szans na odbicie magicznego pocisku o stopniu łatwym
12. Zwierzęcy towarzysz:
Imię: Piołun
Rumak rasy Arab o szaro-czarnej maści.
Piołun był koniem rycerza Sir Dracona, który po śmierci swego pana został przekazany Zaylowi. Przeżyli razem wiele bitew i koń rozumie już emocje i niektóre zamiary swego pana, reagując czasami nawet bez wyraźnego rozkazu. Ma mocny temperament i nie pozwala zrobić z siebie muła do noszenia towaru. Chociaż służy Zaylowi podczas podróży jako wierzchowiec to "namówić" go aby pociągnął choć najmniejszy wóz graniczy z cudem. Zayl i Piołun są, jeśli można tak to nazwać, przyjaciółmi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zayl dnia Śro 12:05, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|