Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Deithe
World Designer
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bziuuuum ^^
|
Wysłany: Pon 21:12, 18 Maj 2009 Temat postu: Ondine Quetzal |
|
|
1. Imię: Ondine Quezal
2. Płeć: Żeńska
3. Narodowość: Przypomina Silinoitkę
4. Klasa: Mag Bitewny
5. Wygląd: Kobieta na oko dobiegająca trzydziestki. Dość wysoka i postawna, nie miałaby problemu uchodzić za Silinoitkę. Popielate włosy ciasno splata w koński ogon czerwoną wstęgą. Zielone oczy z szarymi plamkami spoglądają z twarzy obdarzonej nieco zbyt twardymi rysami.
6. Broń i zbroja: Ubrana w tradycyjną, kremową tunikę pokrywającą jej ciało od łokci po kolana, przepasaną w talii szerokim, czarnym pasem. Na kostkach i nadgarstkach nosi złote bransoletki. Nogi i dłonie ma bose. Przy pasie nosi również pochwę z obusiecznym nożem klanowym, który oprócz smukłego herbu ma też kilka niewielkich dziurek wzdłuż ostrza.
7. Historia:
Ondine Quetzal z klanu Quetzal, jest córką Ciri i Balthazara. Jej matka była sławną wieszczką i powiadano, że jej przepowiednie odnośnie pogodny nigdy się nie myliły. Uwielbiała proste prace i snucie opowieści z dawnych czasów (szczególnie o różnorakich potworach), które jej córka łatwo chłonęła. Niestety, gdy Ondine miała kilka lat, Ciri złapała straszliwą Chorobę Ziemi. Nieuleczalne schorzenie w ciągu kilku lat zamieniło ciało kobiety w kamień, ostatecznie przemieniając ją w posąg.
Ondine znalazła się pod opieką Rady Starszych i ojca, który po śmierci żony zaczął więcej czasu spędzać z nią i swoim klanem w ogóle. Legendarny wojownik, choć był wodzem, więcej czasu wolał poświęcać na uganianie się za rozmaitymi stworami niż spędzać go wśród swojego ludu. Jednak po śmierci Ciri zajął się opieką nad córką, co jednak z braku doświadczenia bardziej przypominało wojskową musztrę niż wychowanie. Ondine nigdy nie narzekała, bo uwielbiała ojca, szczególnie po śmierci matki. Dlatego mimo, że nie miała naturalnego talentu do walki i wojny tak jak do używania Oddechu, starała się jak mogła, żeby zadowolić ojca.
Gdy miała dwadzieścia jeden lat Balthazar ruszył w pościg za grasującym w pobliskim lesie stworze z Pierwotnej Ciemności. Babadok, straszliwy stwór spomiędzy wymiarów, okazał się zbyt dużym wyzwaniem nawet dla legendarnego wojownika. Ostatnie wspomnienie Ondine o ojcu to widok potężnej sylwetki zwartej w starciu z cienistą abominacją, zanim obaj nie zapadli się z powrotem w Pierwotną Ciemność.
Po śmierci Balthazara, zgodnie z tradycją i z racji braku męskich potomków, Ondine została wodzem klanu Quetzal i pełniła tą funkcję przez kilka lat, dbając o dobro klanu. Jednym z jej zadań w tamtym okresie była coroczna pielgrzymka do Kun'Lao, monolitycznego miasta unoszącego się w powietrzu, dzięki mocom kryształów Kun'Lun.
W wieku dwudziestu czterech lat wydarzył się pewien incydent, przez który ze swojego świata trafiła do jednego z Sześciuset Sześćdziesięciu Sześciu Wymiarów Piekła, mianowicie Sześćset Sześćdziesiątego Piątego Wymiaru - Piekła Spadania. Używając niszczycielskiego pędu piekielnego wiatru udało jej się wyrwać stamtąd na ślepo, po czym trafiła do Drakerry.
8. Umiejętności:
- Magia Powietrza
- Walka Wręcz
- Walka Bronią Sieczną krótką
Umiejętność wrodzona :
- Więź z Powietrzem (Lud Ondine posiada naturalną więź ze sferą Powietrza)
Zdolności Specjalne:
- Skoczek
Przynależność: Brak
Stany specjalne:
Pod wpływem magicznych kamieni Kun'Lun
Schizofrenia (Elipson)
Opętanie (info w towarzyszach NPC)
Stan sakiewki: 142 srebrników 0 groszy
Poziom 5
PD: 1650/2100
9. Statystyki:
07 - Krzepa
09 - Wigor
12 - Spryt
15 - Percepcja
05 - Uduchowienie
12 - Wiarygodność
10. Ekwipunek aktywny:
- Dwa magiczne kamienie Kun'Lao (Łzy) ulokowane na plecach
- Bawełniana jasnozielona ładna koszula i suknia do kostek
- Tunika klanowa (zniszczona)
- 2 krzemienno złote bransoletki
- zielony kryształ dusz (oddany Koei)
- 1 fiolka z tajemniczą zawartością
- 1 mikstura "miłości?"
- Kulę z czarnego szkła: Sfera zimna: 2 więźniów
- Mikstura ognistej burzy
10b. Ekwipunek nie aktywny:
- Kostur roju
- Ordis (obusieczny sztylet, inkaustrowany herbem klanowym z kilkoma dziurkami w ostrzu)
11. Towarzysze NPC:
...
Pierwsze Nasienie Ao - Lucifer of Liberation
20 - Krzepa
17 - Wigor
07 - Spryt
08 - Percepcja
05 - Uduchowienie
03 - Wiarygodność
...
Drugie Nasienie Ao - Cassandra of Torment
02 - Krzepa
04 - Wigor
17 - Spryt
07 - Percepcja
15 - Uduchowienie
11 - Wiarygodność
...
Trzecie Nasienie Ao - ???
...
Imię: Roden
Narodowość: Sannita
Klasa: Łotrzyk
Dziewiętnastoletni młodzieniec o brązowych bujnych włosach, kiedyś pochodził z bogatej rodziny ale wszystko się zmieniło odkąd opuścił ich ojciec Kozber. Nie za wysoki, ale zręczny. Chciwy i nierozgarnięty, zazwyczaj chodzi w ciemnych łachach.
Siła : 3
Zręczność : 9
Wytrzymałość : 3
Inteligencja : 4
Duchowość : 3
Charyzma : 3
...
Imię: Mercelo
Narodowość: Lumaryjczyk (Korsarze)
Klasa: Bard
Bogato odziany muzyk, w kolorowych szatach z kapeluszem przystrojonym piórkiem. Lubi przygody, dobrze zjeść, i jeszcze raz przygody. Jest wyznawcą Afranamaryvariasza, nieco nawiedzonym przez jego wizje. Poza tym lubi sztukę.
...
Imię: Florri (Kameleonołak)
Narodowość: Korynianin
Klasa: Druid
Nieco opierzały i nieroztargniony umysł, pewnie za sprawą ziółek które często lubi podpalać. Inteligentny, ale niezbyt bystry jeśli chodzi o szybką reakcję. Jego ulubionym stworem jest kameleon, w którego zresztą umie się przemienić.
...
Imię: Zygfryd (Stwór złożony z cienia)
Gdy udało Ci się pokonać wiedźmę Irrien i zniweczyć jej zaklęcie które zamieniało dzieci w stwory cienia, jedno z dzieci nie zażyczyło sobie wracać do poprzedniej formy. Mianowicie Zygfryd pozbawiony rodziców postanowił pozostać na straży twojej kamienicy i być jej stróżem. A, czy wspomniałem że nie lubi słońca?
...
Imię: Jednooki kundel (Stwór złożony z cienia)
Jest to pies zwiadowca z wymiaru cieni. Nie wiadomo właściwie jakie są jego intencje, jest tylko pewne że wierzy w jednego stwórce praojca, i jest wierny Ondine. Ondine tylko i wyłącznie.
...
Imię: Demetro (Gadający egzotyczny ptak
Zielono upierzony ptak przypominający wielkością wróbla, jednak jest to egzotyczna odmiana ptactwa z Imperium, albo przynajmniej tak się wydaje. Nie posiada szczególnych zdolności, no może oprócz tego, że potrafi mówić. To zapewne pozostałość po zaklęciu wiedźmy Irrien.
...
Dwa pomniejsze Sylfy Migi i Hidari (Oswojone)
Te małe duchy powietrza z małymi nóżkami i skrzydełkami, są wielkości dłoni, jednak nie należy wcale lekceważyć ich mocy gdyż są niesamowicie szybkie i znają wiele sztuczek wiatru. Te dwa okazy są tobie dość przychylne, przynajmniej dopóki nucisz im pieśni.
12. Posiadłości:
Pracownia alchemiczna w Bastionie magów: Lokalizacja Sannastra
Cała pracownia można by rzec, że była jednym wielkim alembikiem. Idealnie wyliczone, aby szklane delikatne rurki nie nachodziły na drzwi, na okno pod ścianą, czy drzwi wyjściowe. Gdzieś wysoko sięgała drabina, która zapewne prowadziła do mało używanego łóżka pochłoniętego pracą Alberta. Gdzie nigdzie znajdowały się większe aparatury, czasem metalowe, jednak wszystko było już opróżnione, i zimne.
---
Dom tysiąca marzeń i koszmarów: Lokalizacja: Sannastra
Tak przynajmniej kiedyś nazywała się kamienica, zamknięta sfera Irrien w której wykradała wspomnienia pojmanym dzieciom. Teraz, choć trochę zaniedbana, dwupiętrowa wysoka kamienica, należy do ciebie.
Gdy zaklęcie iluzji prysło, kamienica nie jest tak ogromna jak wcześniej, jednak nadal jest pokaźna. Od wejścia na lewo znajduje się olbrzymi salon, na przeciwko znajduje się stara kuchnia połączona ze spiżarnią i pokój do spania na przynajmniej trzy osoby. Piętro wyżej jest wypełnione małymi pokoikami jednoosobowymi. Razem może być ich w sumie sześć, dodając do tego schowek na graty. Najwyższe piętro jest w najlepszym stanie, znajduje się tam duży salon połączony z pokojem z biurkiem i eleganckim łóżkiem. Obok znajduje się małe pomieszczenie z balom do kąpieli, a następne pomieszczenie jest całe zagracone dziwnymi szklanymi alembikami.
---
13. Reputacja:
- Dragoonworld:
Smoki - Bardzo zła (Podróżniczka)
Imperium - Zła (Poszukiwana)
Lumaris - Neutralna
- Panteon bogów:
Arfanamaryvariasz - Pozytywna (Szalenie)
Gom - Nieco negatywna (Złodziejka kości smoka)
Fargoth - Negatywna (Ta co burzy ład natury)
Drago - Zła (Wróg smoków)
Podżaaren - Bardzo zła (Pogromca kapłanów)
14. Wspomnienia:
Deithe napisał: | (...)
Kerven, takie słodko-gorzkie wspomnienie. Był jej pierwszą miłością. Być może dlatego, że przypominał jej ojca, ale cóż, miała jedynie szesnaście lat, gdy miała za niego wyjść. Był najsilniejszym i najsprawniejszym z młodych wojowników w jej klanie i wróżono mu wielką przyszłość. Dlatego też jego los był tak tragiczny i ironiczny zarazem. W przeddzień ich związania wyprawiono wielkie przyjęcie, miód pitny lał się gęsto. Kerven, młody niewiele starszy wtedy od niej, potężny i butny. A do tego narąbany straszniście. Umyślili sobie polowanie jako sposób na uczczenie uroczystości. Jeden z wielkich dzików Guai miał być głównym daniem po uroczystości. Myślała, że jej serce pęknie, gdy przywlekli jego zmaltretowane ciało, stratowane przez rozjuszone stado Guai.
Wtedy uznano to za nieszczęśliwy wypadek, ale Ondine później zastanawiała się, czy nie od tego zaczął się jej straszny pech związany z mężczyznami. Drugiego męża chciała sobie wziąć gdy miała osiemnaście lat. Riven był młodszym bratem Terona, a choć z innej matki zawsze trzymali się razem. Wydawał się idealnym kandydatem na męża, niczego mu nie brakowało ani krzepy, ani sprytu, ani humoru. Brakowało niecałych trzech tygodni do ich związania, gdy wykryto u niego Chorobę Ziemi. Choroba Ziemi zwykle pojawiała się w widocznym miejscu i powoli zjadała człowieka, jednak tym razem skryła się głęboko i zjadała go od środka. Zgasł praktycznie z dnia na dzień. Kiedy jego choroba wyszła na jaw zostało mu raptem kilka dni życia.
Pamiętała jaka załamana była wtedy, przywdziewając czerń na cały rok. Nie miała jednak wieczności by się nad sobą użalać. Nieco ponad rok po śmierci Rivena jej ojca pochłonęła Ciemność i została przywódczynią klanu. Rzuciła się w wir pracy, wybijając sobie wszelkie związki z głowy. Właściwie była wtedy dość przekonana, że jest przeklęta pod tym względem. Późniejsze wydarzenia tylko utwierdziły ją w tym przekonaniu.
Baek Yeom Quetzal. Niech go Ciemność pochłonie. Przymknęła na chwilę oczy na samo wspomnienie. Sześć lat. Sześć lat zdołała utrzymać swoje serce w okowach z lodu. A potem pojawił się on. Młody wieszcz nie był ani silny jak Kerven ani sprytny i zaradny jak Riven. A jednak miał w sobie to coś, aurę wrodzonej dobroci i łagodności, która przebiła się przez zapory jej serca. Wszystko zaczęło się kilka tygodni temu i przez te kilka tygodni wbrew jej staraniom w jej sercu zaczęła kiełkować nieśmiała nadzieja. Tylko po to, by Baek Yeom bezlitośnie wyrwał ją z korzeniami. Trafiła przez niego do piekła, dosłownie i w przenośni. Niech go szlag...
(...) |
D.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Deithe dnia Czw 21:00, 11 Cze 2015, w całości zmieniany 10 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Eroon
Przyjaciel
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pią 15:34, 27 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Zmieniamy kartę postaci i dostosowujemy ją do świata KUN
00 - Krzepa
00 - Wigor
00 - Spryt
00 - Percepcja
00 - Uduchowienie
00 - Wiarygodność
Rozdaj proporcjonalnie do swoich obecnych statystyk 30 punktów, nad poziomami się jeszcze zastanowię
Dodajemy też nowy współczynnik mianowicie KARMA
+ albo -, zależy jaki twoja postać ma charakter, wpisz wedle uznania, od -100 do +100
Dodajemy też kolejny nowy współczynnik, SŁAWA
Startowo mamy 0 (jesteś nikim, niemożliwy do zidentyfikowania przez większość społeczeństwa, anonim) w twoim przypadku nawet mniej bo jesteś z innego świata, ale już uzbierała twa postać nieco opinni w tym świecie, zatem załóżmy że w każdym regionie sława może uzyskać 100, w regionie Imperium masz jej niemało, bo 60
Zatem:
Sława 65 (Imperium 60, Wymiar Cieni 5) (KUN 25 niewliczone)
Coś jeszcze wymyślę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Deithe
World Designer
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bziuuuum ^^
|
Wysłany: Sob 23:54, 28 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Epsilon / Ondine
07 - Krzepa
09 - Wigor
12 - Spryt
15 - Percepcja
05 - Uduchowienie
12 - Wiarygodność
Pierwsze Nasienie Ao - Lucifer of Liberation
20 - Krzepa
17 - Wigor
07 - Spryt
08 - Percepcja
05 - Uduchowienie
03 - Wiarygodność
Drugie Nasienie Ao - Cassandra of Torment
02 - Krzepa
04 - Wigor
17 - Spryt
07 - Percepcja
15 - Uduchowienie
11 - Wiarygodność
Trzecie Nasienie Ao - ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Deithe dnia Sob 23:55, 28 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Eroon
Przyjaciel
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin
|
Wysłany: Śro 12:20, 02 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ok zrobimy tak:
Ondine / Elipson dodamy do głównej karty postaci
Pozostałe nasiona Ao do towarzyszy
Dodamy stan specjalny:
Schizofrenia (Elipson)
Opętanie (info w towarzyszach NPC)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Eroon dnia Śro 12:21, 02 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|