Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CzejS
Nieznajomy
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tak
|
Wysłany: Czw 21:33, 05 Lis 2015 Temat postu: Jarvenil |
|
|
1. Imię
Jarvenil
2. Płeć
Mężczyzna
3. Narodowość
Człowiek Bezkresu
4. Klasa
Rybak (Dąży do klasy: Kapłan Afranamyvariasza)
+ 1 wiara/3 lvle
+ 1 charyzmy/3 lvle
+ Błogosławieństwa
+ Leczenie
- Ograniczenie broni do średnich
- Ograniczenie zbroi - do średnich
- Ograniczenie magii do Modlitw
- 15% szans na nieudany atak
- 2x koszt zręczności
5. Wygląd postaci, jej cechy charakterystyczne i znaki szczególne.
Łysy, lub krótko ścięty mężczyzna, z długą, spiczastą brodą, sięgającą mu mniej więcej do mostku. Wokół prawego nadgarstka nosi zapleciony warkoczyk, symbol jego pochodzenia. Posiada również bliznę, przecinającą mu plecy w poprzek, pozostałość po wypadku, który przydarzył mu się w wieku 10 lat podczas połowu, gdy miał bliskie spotkanie z latającą płotką.
6. Ubranie, w którym zwykle chodzi.
Stare, poszarpane i ciuchy, znoszone i przyciasne buty, z wytartą podeszwą. Jego jedyna porządna część garderoby to długi, czarny płaszcz z kapturem, sięgający do kostek, trzymany od lat na specjalną okazję, która zdaje się nigdy nie nastąpić.
7. Wygląd zbroi i broni
Brak. A nie, ma wędkę.
8. Historia postaci:
Byłem czwartym, najmłodszym dzieckiem, w rodzinie zamieszkującej niewielką, rybacką wioskę, położoną na południowym wybrzeżu Wysp Bezkresu. Od najmłodszych lat ojciec uczył mnie więc - tak jak i moich trzech starszych braci - fachu rybołówstwa i na tym w zasadzie polegało całe moje życie. Magia, nauka, bogowie, w tej zapchlonej dziurze to wszystko było tylko mitem, odległym marzeniem młodych i ambitnych mieszkańców, prędzej czy później skutecznie wyniszczanym przez szarą rzeczywistość. W tej rzeczywistości potężnym artefaktem magicznym była porządna, cedrowa wędka, a najważniejszym - bo jedynym - bóstwem było morze. Niezmierzone (przynajmniej według nas) bezkresne i wszechpotężne morze. Nie mniej jednak wychowani byliśmy w głębokim poszanowaniu dla natury, jak przystało mieszkańcom tego kontynentu.
Od czasu do czasu do wioski przypływali kupcy, choć nie zdarzało się to zbyt często, bo do zaoferowania mieliśmy to, co cała reszta kontynentu. Ryby. Dla nas, najmłodszych, było to święto. Miesiącami czekaliśmy na ich przybycie, a gdy wreszcie się zjawili robiliśmy co w naszej mocy, by dowiedzieć się czegokolwiek o zewnętrznym świecie. Jednak nie było to łatwe, bo starsi mieszkańcy wioski skutecznie nam to utrudniali. Przez te wszystkie lata usłyszałem jednak strzępki niesamowitych opowieści, zazwyczaj zakańczanych przez podniesiony głos ojca. Nigdy nie przestałem jednak marzyć, że któregoś dnia opowiem swoim dzieciom historię, nieskażoną dorszem.
---------------------------------------------------------------------------------------
9.Umiejętności główne:
- Wrodzony Talent: nadzwyczajna duchowość - Poziom 1 (Początkujący)
- Akrobatyka - Poziom 1 (Początkujący)
- Retoryka - Poziom 1 (Początkujący)
- Odporność na Magię - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność Wrodzona:
- Naturalna Magia Wody - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność Klasowa:
- Modlitwy - Poziom 1 (Początkujący)
---------------------------------------------------------------------------------------
10. Statystyki
Lvl: 0
PD: 0/100
Punkty Statystyk do rozdania: 0
Punktów Umiejętności do rozdania: 0
Siła: 0
Witalność: 1
Percepcja: 0
Zręczność: 2
Duchowość: 2 (+1 duchowości za klasę, +1 do statystyki za um. wliczone)
Inteligencja: 1
Charyzma: 2
HP: 20
Mana: 22
Wiara/Wena/Karma: 22
Przynależność: brak
Stan Specjalny: brak
Stan sakiewki: 3 srebrniki
---------------------------------------------------------------------------------------
11. Statystyki PvP
Siła: /10
Wytrzymałość: /10
Zręczność: /10
Duchowość: /10
Inteligencja: /10
HP:
mana:
wena/wiara/karma:
KP:
---------------------------------------------------------------------------------------
12. Ekwipunek:
Ekwipunek aktywny:
- czarny płaszcz oraz koszula– lekki – przeciętna - KP + modyfikacje, wymagania
- wędka – typ- jakość - obrażenia + modyfikacje, wymagania,
Ekwipunek dodatkowy wraz z miejscem ukrycia:
- parę ryb
- żyłki, haczyki
- parę kanapek z rybą
- bułak z wodą
- nóż do oprawiania ryb
---------------------------------------------------------------------------------------
13. Zwierzęcy Towarzysz:
brak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|