Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Faxminty
Zbłąkany
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:55, 18 Lip 2010 Temat postu: Faxminty Szary |
|
|
1. Imię: Faxminty Szary
2. Płeć: Mężczyzna
3. Narodowość: Korynianin
4. Klasa: Druid
+ 1 mana/2lvle
+ 1 Inteligencji/2 lvle
+ Dar alchemii (15% szans na powodzenie alchemii)
+ Leczenie
- 25% szans na nieudany atak
- Ograniczenie broni do obuchowych/kijów
- Ograniczenie zbroi - do średnich
- 2x koszt siły
5. Wygląd:
Ze względu na życie w cieniu lasu - skóra stała się szara.
Włosy nie były przycinane - sięgały mniej-więcej do pasa.
Nos złamany w młodości pozostał nienastawiony, krzywo zrośnięty.
Postawa została przystosowana do wilczego sposobu życia - pochylona, czworonożna.
W oczach łatwo dostrzec dzikość wilka.
Zęby wykształciły się w kły.
Jego szczególna cechą jest palec - nadgryziony przez zazdrosnego kuzyna, którego matka bardziej interesowała się Faxmintym niż nim samym.
6. Ubranie, w którym zwykle chodzi:
- tunika zrobiona z kilku niezręcznie zszytych skór niedźwiedzich
- skórzane buty znalezione w wiosce
7. Wygląd zbroi i broni:
Zbroja to trzy zszyte skóry niedźwiedzi, które trochę już się zestarzały ale służą dobrze. Maczuga została znaleziona w wiosce i wytarta z kurzu, który ja pokrywał. Ma ona dwa gwoździe z jednej strony lecz są całkiem tępe.
8. Historia postaci:
"Zgraasz z nami w berka?" - to jedno niewinne pytanie dokonało ogromnego przewrotu w całym życiu Faxminty'ego.
"Nie ma sprawy, ale to ja jestem berkiem!" Po tych słowach Faxminty zaczął liczyć do dziesięciu aby jego koledzy mogli się trochę rozbiec.
Kiedy skończył ruszył przed siebie z impetem i natychmiast... rozbił się o jedno z drzew stojących w lesie.
Przypadek chciał, że akurat przebiegała tamtędy wilczyca, która nie mogła mieć dzieci. Delikatnie wzięła go w zęby i ruszyła do kryjówki swojego stada. Chłopiec przepadł bez wieści.
W rzeczywistości wilczyca zaopiekowała się nim jak własnym synem, a on wyrósł na prawdziwie wilczego młodzieńca. Z czasem nauczył się języka swoich pobratymców. Niestety z ludzkiego nie zapamiętał zbyt wiele. Dzięki IQ wyższemu niż wilcze - szybko doprowadził swoje stado do najważniejszego w owym wielkim lesie. W wolnych chwilach lubił poznawać faunę i florę swojego miejsca zamieszkania.
W końcu wilcza "matka" zdecydowała się wyznać mu prawdę na temat jego pochodzenia. Wskazała mu miejsce w którym go znalazła, lecz w okolicy znalazł tylko opuszczoną wioskę.
Przeszukał ją, ale znalazł jedynie mapę i pozostawioną przez kogoś starą maczugę. Ze skór zwierząt zrobił prostą zbroję, którą wzmocnił paskami znalezionymi w wiosce. Domyśliwszy się jak "działa" mapa - postanowił dojść do największej i najbardziej czerwonej z kropek, która musiała oznaczać coś niezwykłego... Może miejsce pobytu jego rodziny?
---------------------------------------------------------------------------------------
9.Umiejętności główne:
- Walka Bronią Obuchową - Specjalizacja: Maczugi - Poziom 1 (Początkujący)
- Zielarstwo - Poziom 1 (Początkujący)
- Alchemia - Poziom 1 (Początkujący)
- Magia Natury - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność Wrodzona:
- Mowa Zwierząt - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność Klasowa:
- Mowa Natury - Poziom 1 (Początkujący)
---------------------------------------------------------------------------------------
10. Statystyki
Lvl: 1 (Rozdane PS 2, Pozostałe PU 1)
PD: 130/300
Siła: 6
Zręczność: 8
Witalność: 8
Percepcja: 8
Inteligencja: 5 (+1 za narodowość, wliczone)
Duchowość: 1
Charyzma: 2
Szczęście: 4
HP: 11
Mana: 19
Przynależność: brak
Stan Specjalny:
Stan sakiewki: 3 srebrniki
---------------------------------------------------------------------------------------
11. Statystyki PvP
Siła: 3/10
Wytrzymałość: 4/10
Zręczność: 4/10
Duchowość: 4/10
Inteligencja: 10/10 (+1 narodowość - wliczone)
HP: 15
mana: 30
KP: 5 (+5 zbroja - wliczone)
---------------------------------------------------------------------------------------
12. Ekwipunek:
Ekwipunek aktywny:
- Zbroja skórzana – jakość zwykła - KP=5 (sieczne -2)
- Maczuga – jednoręczne - jakość tandetna - O=2-14, wymagana siła:3
- Amulet z wilczych kłów – Pozwala na rozpoznanie cię przez wilki z obcego stada
Ekwipunek dodatkowy wraz z miejscem ukrycia:
- Eliksiry:
- 5x Trucizna II stopień (2-4 HP za turę działania)
- 5x Średnia esencja lecznicza (6-10 HP)
- mapa
---------------------------------------------------------------------------------------
13. Zwierzęcy Towarzysz:
Towarzyszem jest dzika brudna wiewiórka o imieniu Berek, którego Faxminty próbował zjeść, ale był niesmaczny i go wypluł. Wtedy Berek stwierdził, że Faxminty go uratował i został jego towarzyszem. Jako bardzo niesmaczny był potem używany jako przynęta w zasadzkach na wrogów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Faxminty
Zbłąkany
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:51, 07 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nowe staty:
S - 5 (siła)
P - 8 (percepcja)
E - 7 (wytka)
C - 2 (w końcu jestem wilkiem xD) (charyzma)
I - 6 (z czego punkt za rasę) (inteligencja)
A - 8 (zerka)
L - 5 (szczęście)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|