Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Massuri
Tolerowany
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 20:09, 26 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Massuri wpadł... wiedział o tym, ale nie było już odwrotu, ani możliwości, żeby zmienić taktykę. Niemniej jednak, stara się choć trochę ograniczyć potencjał Kasandry. Próbuje atakować szybkimi cięciami, jak najmocniej. Szybko po zadanym ciosie odskakuje od przeciwniczki na długość trochę większą niż zasięg toporów Kasandry, żeby uniknąć kontry i uciec od walki wręcz. Potem znów doskakuje do wojowniczki by zadać szybki cios i znów odskakuje. Ataki Kasandry próbuje unikać lekko przy tym parując cios sejmitarem by wspomóc unik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zayl
Marzyciel
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fotel obrotowy
|
Wysłany: Czw 11:42, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kasandra Wredna
HP: 64/95
mana: 49
KP: 6 (+5 zbroja - wliczone)
- Zirytowana całą sytuacją
- Trucizna (2HP/tura)
- Dwie strzały wbite nieco poniżej ostatnich żeber
- Krwawienie (1HP/tura)
- Piekący ból wywołany ranami i trucizną (chwilowo czuty jak z oddali)
- Przyspieszenie (które włączyło się samo)
Massuri
HP: 61/68
Mana: 0/32
KP: 21 (+21 zbroja - wliczone)
Strzały profilowane 19/19
Strzały trujące 1/10
- Zirytowany całą sytuacją
- Pod wpływem kamuflażu, nie obejmującego jednak całości łowcy (pewne niewielkie fragmenty wydają się wisieć w powietrzu).
- Pod wpływem kociej zwinności: zręczność +3
- Pod wpływem siły byka: siła +3
- Krwawienie (-1HP/tura)
-------------------------------------------------------------------------------------
Kasandra traci 2HP od trucizny oraz 1HP od krwawienia.
Massuri traci 1HP od krwawienia.
To była prędkość światła. Massuri nie wiedząc kiedy dostał potężnie toporem przez bok (-18HP). Przewróciło go to na ziemię i już oczekiwał kończącego ciosu, gdy nagle zobaczył, że przeciwniczka kurczy się w sobie z bólu. Przyspieszenie okazało się krótkotrwałe, a ból (zwłaszcza ten od trucizny) uderzył ze zdwojoną siłą. Wojowniczka wbrew swojej woli wypuściła jeden topór.
Przeciwnicy są od siebie w odległości półtora metra.
-------------------------------------------------------------------------------------
Kasandra Wredna
HP: 61/95
mana: 49
KP: 6 (+5 zbroja - wliczone)
- Zirytowana całą sytuacją
- Trucizna (2HP/tura)
- Dwie strzały wbite nieco poniżej ostatnich żeber
- Krwawienie (1HP/tura)
- Piekący ból wywołany ranami i trucizną
- Zamroczona bólem
Massuri
HP: 42/68
Mana: 0/32
KP: 21 (+21 zbroja - wliczone)
Strzały profilowane 19/19
Strzały trujące 1/10
- Zirytowany całą sytuacją
- Pod wpływem kamuflażu, nie obejmującego jednak całości łowcy (pewne niewielkie fragmenty wydają się wisieć w powietrzu).
- Pod wpływem kociej zwinności: zręczność +3
- Pod wpływem siły byka: siła +3
- Poważne krwawienie (-3HP/tura)
- Leży na ziemi
- Nie może złapać porządnego oddechu
Następną turę rozpocznie Massuri
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Massuri
Tolerowany
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 22:13, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Łowca podnosi się jak najszybciej ze zwinnością... Massuri'ego ignorując być może chwilowe niedotlenienie spowodowane brakiem możliwości nabrania porządnego oddechu. W końcu nieraz w swoim życiu musiał wstrzymać na długo oddech siedząc na szczycie drzewa obserwując zwierzynę nie dając się zauważyć, usłyszeć, a potem musiał szybko i sprawnie działać. Albo skradać się bezszelestnie nie oddychając przy tym, by ograniczyć do minimum możliwość zostania usłyszanym.
Potem rzuca się na Kasandrę, ale nie "na barbarzyńcę", tylko z finezją, robiąc zwód i odskok na bok (ten, po której stronie nie ma topora) przed cięciem z całej siły na wysokość barka przeciwniczki. Wszystko robi jak najszybciej i jak najsprawniej, by wojowniczka nie zdążyła się połapać ani złapać z powrotem topora. Massuri na pewno nie może dać się złapać Kasandrze, nie może dopuścić do walki wręcz, więc gdy będzie takie zagrożenie, odskakuje, a przed atakami toporów (topora) odskakuje, unika ich za każdym razem starając się przy okazji skontrować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Sob 23:28, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Stoję. Strzały pewnie były zatrute skoro tak boli. Nie ma sensu szarżować. To tylko przyspieszy działanie trucizny. Topór.. Jeśli leży gdzieś blisko, to tylko staram się nastąpić na niego nogą, żeby przeciwnik nie mógł go podnieść.
Przeciwnik jest szybki.. Jeśli istnieje w ogóle jakaś szansa, że go zauważę, to szansa, że go trafię jest jeszcze mniejsza. Ustawiam topór poziomo przed sobą i kiedy zauważę przeciwnika, tylko lekko ruszam bronią, żeby odbić jego broń. Jeśli mi się to uda robię zamach w kierunku, z którego nadszedł cios. Jeśli przeciwnik podejdzie blisko próbuję kopnąć go w kolano (w celu złamania). Jeśli znów uda mi się powalić Massuriego, podchodzę i zadaję cios toporem w mostek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zayl
Marzyciel
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fotel obrotowy
|
Wysłany: Śro 16:56, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kasandra Wredna
HP: 61/95
mana: 49
KP: 6 (+5 zbroja - wliczone)
- Zirytowana całą sytuacją
- Trucizna (2HP/tura)
- Dwie strzały wbite nieco poniżej ostatnich żeber
- Krwawienie (1HP/tura)
- Piekący ból wywołany ranami i trucizną
- Zamroczona bólem
Massuri
HP: 42/68
Mana: 0/32
KP: 21 (+21 zbroja - wliczone)
Strzały profilowane 19/19
Strzały trujące 1/10
- Zirytowany całą sytuacją
- Pod wpływem kamuflażu, nie obejmującego jednak całości łowcy (pewne niewielkie fragmenty wydają się wisieć w powietrzu).
- Pod wpływem kociej zwinności: zręczność +3
- Pod wpływem siły byka: siła +3
- Poważne krwawienie (-3HP/tura)
- Leży na ziemi
- Nie może złapać porządnego oddechu
-------------------------------------------------------------------------------------
Kasandra traci 2HP od trucizny oraz 1HP od krwawienia
Massuri traci 3HP od krwawienia.
Massuri jedną sprężyną wskoczył na równe nogi i nagle poczuł, jakby był pijany. W zasadzie z płucami na wierzchu zataczał się lekko raz do przodu, raz do tyłu. Nie wiedział ile trwało, ale z pewnością kilka-kilkanaście sekund. Jednak nie otrzymał ani jednego ciosu. Otrząsnął się z lekkim bólem głowy i stwierdził, że leci w niego topór. Łowca zrobił nieco "pijany" unik, a jego przeciwniczka trochę niezgrabnie, ale utrzymała topór i wróciła do pozycji bojowej. Kasandrze lekko przejaśniło się w głowie i próbowała wykorzystać dziwnie zachowanie przeciwnika, atakując go.
Przeciwnicy stoją od siebie w odległości półtora metra
-------------------------------------------------------------------------------------
Kasandra Wredna
HP: 58/95
mana: 49
KP: 6 (+5 zbroja - wliczone)
- Zirytowana całą sytuacją
- Trucizna (2HP/tura)
- Dwie strzały wbite nieco poniżej ostatnich żeber
- Krwawienie (1HP/tura)
- Piekący ból wywołany ranami i trucizną
- Lekko zamroczona bólem, ale już raczej wie co się dzieje
- Lewą nogą stoi na toporze
Massuri
HP: 39/68
Mana: 0/32
KP: 21 (+21 zbroja - wliczone)
Strzały profilowane 19/19
Strzały trujące 1/10
- Pod wpływem kamuflażu, nie obejmującego jednak całości łowcy (pewne niewielkie fragmenty wydają się wisieć w powietrzu).
- Pod wpływem kociej zwinności: zręczność +3
- Pod wpływem siły byka: siła +3
- Poważne krwawienie (-3HP/tura)
- Średnio ogarnia, co się dzieje dookoła niego
- Lekko zamroczony brakiem powietrza
Następną turę rozpocznie Kasandra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Sob 16:17, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Widząc, że ma przeciwnika jakby podanego na tacy, wojowniczka bierze zamach od lewej i wykonuje cięcie przez klatkę piersiową przeciwnika. Następnie wracając toporem, tnie na skos przez brzuch. Potem powtarza podobny manewr raz jeszcze. W razie ataków próbuje parować cięcia toporem albo uchylając się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Massuri
Tolerowany
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 20:18, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Massuri nie chcąc skończyć plackiem na arenie, wycofuje się szybko tyłem próbując się jednocześnie otrząsnąć z zamroczenia. Każdego ataku Kasandry próbuje uniknąć, a gdy poczuje, że jest w stanie, kontratakuje najszybszym na jego możliwości skośnym cięciem od boku przeciwniczki, po którym stronie nie ma topora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zayl
Marzyciel
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fotel obrotowy
|
Wysłany: Pon 20:35, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kasandra Wredna
HP: 58/95
mana: 49
KP: 6 (+5 zbroja - wliczone)
- Zirytowana całą sytuacją
- Trucizna (2HP/tura)
- Dwie strzały wbite nieco poniżej ostatnich żeber
- Krwawienie (1HP/tura)
- Piekący ból wywołany ranami i trucizną
- Lekko zamroczona bólem, ale już raczej wie co się dzieje
- Lewą nogą stoi na toporze
Massuri
HP: 39/68
Mana: 0/32
KP: 21 (+21 zbroja - wliczone)
Strzały profilowane 19/19
Strzały trujące 1/10
- Pod wpływem kamuflażu, nie obejmującego jednak całości łowcy (pewne niewielkie fragmenty wydają się wisieć w powietrzu).
- Pod wpływem kociej zwinności: zręczność +3
- Pod wpływem siły byka: siła +3
- Poważne krwawienie (-3HP/tura)
- Średnio ogarnia, co się dzieje dookoła niego
- Lekko zamroczony brakiem powietrza
-------------------------------------------------------------------------------------
Kasandra traci 2HP od trucizny oraz 1HP od krwawienia
Massuri traci 3HP od krwawienia.
Obydwoje walczący nie byli u szczytu możliwości. Kasandra mimo swego kunsztu w walce toporem nie mogła trafić Massuriego, który uchylał się cofając. Z resztą te uniki były trochę upośledzone, jednak wystarczały na unikanie nienajlepszych ataków w wykonaniu przeciwniczki. W końcu jednak nastąpiło przełamanie impasu: wojowniczka zaatakowała, a łowca unikając zobaczył swoją szansę na pchnięcie. Zrobił wypad i trafił. Było to potężne uderzenie (-17HP). Kasandra krzyknęła i znowu niechcący przyspieszyła, od razu oddając toporem po ręce przeciwnika (-12HP).
Przeciwnicy stoją od siebie w odległości metra.
-------------------------------------------------------------------------------------
Kasandra Wredna
HP: 41/95
mana: 49
KP: 6 (+5 zbroja - wliczone)
- Zirytowana całą sytuacją
- Trucizna (2HP/tura)
- Dwie strzały wbite nieco poniżej ostatnich żeber
- Poważne krwawienie (5HP/tura)
- Ostry, piekący ból wywołany ranami i trucizną (chwilowo czuty z oddali)
- Lewą nogą stoi na toporze
- Zamroczona
- Pod wpływem przyspieszenia
- Zdaje sobie sprawę, że po zakończeniu przyspieszenia będzie bez sił
Massuri
HP: 27/68
Mana: 0/32
KP: 21 (+21 zbroja - wliczone)
Strzały profilowane 19/19
Strzały trujące 1/10
- Pod wpływem kamuflażu, nie obejmującego jednak całości łowcy (pewne niewielkie fragmenty wydają się wisieć w powietrzu).
- Pod wpływem kociej zwinności: zręczność +3
- Pod wpływem siły byka: siła +3
- Potężne krwawienie (-6HP/tura)
- Lekko zamroczony brakiem powietrza
- Przejmujący ból lewej ręki
- Lewa dłoń zwisa smętnie prawie odcięta
PS: kostki są sadystyczne. Interpretacja to była rzeź.
Następną turę rozpocznie Massuri
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Massuri
Tolerowany
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 19:26, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Massuri czuł, że sytuacja jest coraz gorsza. Nie chciał jednak jeszcze ryzykować, więc stara się odbiec od wojowniczki. Gdy trzeba blokuje ciosy wymierzone w niego czy to toporem, czy jakąś inną bronią wspomagając swą jedyną już sprawną rękę trzymającą Verge stosownym unikiem. Nie próbuje kontratakować, gdyż czuje, że jest wolniejszy w chwili obecnej. Stara się tylko wykorzystać do maksimum przerwy w atakach oponentki na ucieczkę, ale oczywiście tyłem do kierunku biegu, by widzieć co się dzieje.
Gdyby oberwał mocno, to wciąga się w wir walki, gdyż zdaje sobie sprawę, że pozostało mu mało sił, a rany duże. W takim wypadku stara się ciąć na wysokość szyi przeciwniczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Sob 20:11, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie zatrzymywać się. Gonić przeciwnika i zadawać ciosy kiedy tylko będzie taka możliwość.
Wojowniczka biegnie za uciekającym przeciwnikiem, korzystając z nieplanowanego przyspieszenia. Topór, który wcześniej trzymała pod stopą, zostawia na ziemi (nie warto ruszać rany schylając się). Jeśli uda się dogonić Massuriego, wykonuję cięcia toporem nie celując w konkretny fragment ciała. Po prostu tnie, żeby jak najszybciej wykończyć łowcę.
Gdyby przyspieszenie przestało działać, zatrzymuje się (bo i tak na nic innego nie mam pewnie siły). Podejdzie do najbliższego straganu i zacznie rzucać w przeciwnika tym, co tam znajdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zayl
Marzyciel
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fotel obrotowy
|
Wysłany: Nie 11:45, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Kasandra Wredna
HP: 41/95
mana: 49
KP: 6 (+5 zbroja - wliczone)
- Zirytowana całą sytuacją
- Trucizna (2HP/tura)
- Dwie strzały wbite nieco poniżej ostatnich żeber
- Poważne krwawienie (5HP/tura)
- Ostry, piekący ból wywołany ranami i trucizną (chwilowo czuty z oddali)
- Lewą nogą stoi na toporze
- Zamroczona
- Pod wpływem przyspieszenia
- Zdaje sobie sprawę, że po zakończeniu przyspieszenia będzie bez sił
Massuri
HP: 27/68
Mana: 0/32
KP: 21 (+21 zbroja - wliczone)
Strzały profilowane 19/19
Strzały trujące 1/10
- Pod wpływem kamuflażu, nie obejmującego jednak całości łowcy (pewne niewielkie fragmenty wydają się wisieć w powietrzu).
- Pod wpływem kociej zwinności: zręczność +3
- Pod wpływem siły byka: siła +3
- Potężne krwawienie (-6HP/tura)
- Lekko zamroczony brakiem powietrza
- Przejmujący ból lewej ręki
- Lewa dłoń zwisa smętnie prawie odcięta
-------------------------------------------------------------------------------------
Kasandra traci 2HP od trucizny oraz 5HP od krwawienia
Massuri traci 6HP od krwawienia.
Kasandra uderzyła szybciej niż Massuri zdążył pojąć co się dzieje. Dwa pierwsze ataki nie zrobiły wrażenia na zbroi łowcy, trzeci cios udało mu się zblokować. Dwa następne znów nie zrobiły mu krzywdy... Bezpośrednio. Atakowany został powalony ciągłym gradem ciosów. Uderzenie o ziemię było nieasekurowane i bolesne (-4HP). I tutaj wojowniczka spadła na swojego wroga z całym impetem, trafiając z całych sił w głowę (-44HP. Gratulacje najwyższych wyników) zostawiając na niej pęknięcie, pięknie ukazujący korę mózgową Massuriego.
-------------------------------------------------------------------------------------
Kasandra Wredna
HP: 34/95
mana: 49
KP: 6 (+5 zbroja - wliczone)
- Trucizna (2HP/tura)
- Dwie strzały wbite nieco poniżej ostatnich żeber
- Poważne krwawienie (5HP/tura)
- Ostry, piekący ból wywołany ranami i trucizną (chwilowo czuty z oddali)
- Zamroczona
- Pod wpływem przyspieszenia
- Zdaje sobie sprawę, że po zakończeniu przyspieszenia będzie bez sił
Massuri
HP: 0/68
Mana: 0/32
KP: 21 (+21 zbroja - wliczone)
Strzały profilowane 19/19
Strzały trujące 1/10
- Pod wpływem kamuflażu, nie obejmującego jednak całości łowcy (pewne niewielkie fragmenty wydają się wisieć w powietrzu).
- Potężne krwawienie (-6HP/tura)
- Lewa dłoń zwisa smętnie prawie odcięta
- Leży na ziemi
- Rozłupana czaszka
- Martwy. W sensie formalnym, fizycznym i każdym innym
Kasandra Wredna wygrywa walkę i otrzymuje 170PD oraz pulę 10 srebrników!
Massuri przegrywa walkę, ale otrzymuje 73PD za dobrą walkę!
EDIT:
Nie zadział kod na kolorek.
EDIT 2:
Literówki poprawione. Śpię jeszcze, wybaczcie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zayl dnia Nie 11:47, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|