Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Deithe
World Designer
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bziuuuum ^^
|
Wysłany: Czw 15:17, 02 Sie 2007 Temat postu: AVquiraniel Vareneil vs. Bezimienny |
|
|
AVq napisał: | 1. Kto walczy - AVquiraniel Vareneil i Bezimienny
2. O co walczą (ilosć PD, pieniadze, przedmioty) - dla sportu
3. Śmierć jednego z walczących
4. Deithe
5.Na arenie 2.
6. Bo tak!;P |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AVquiraniel Vareneil
Zasłużony
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:05, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
AVquiraniel pojawia się na arenie, strzepując pyłek z habitu i w oczekiwaniu na Bezimiennego, patrzy, które zwłoki najbardziej nadają się do ożywienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deithe
World Designer
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bziuuuum ^^
|
Wysłany: Czw 18:21, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Na arenie pojawia się prześwitujące widmo sędziego tego meczu, którym w tym przypadku jest, Deithe. Spogląda on po obu walczących, którymi w tym przypadku są, AVquiraniel Varaneil i Bezimienny. Walczą oni do śmierci jednego z nich, a nagrodą dla zwycięzcy będzie 305 PD.
Ponieważ Gracze nie wybrali swojej strony monety, zostały one wybrane losowo:
AVquiraniel Varaneil - Orzeł.
Bezimienny - Reszka.
Wypadł: Orzeł.
AVquiraniel Varaneil może zacząć pojedynek jako pierwszy.
(Porada dnia: Opisuj dość dokładnie swoje działania, gdyż wszelkie niedbałości mogą być wykorzystane przeciwko tobie.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AVquiraniel Vareneil
Zasłużony
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:31, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
AVquiraniel reanimuje na oko najlżejsze zwłoki, leżące blisko niego (by trudność reanimacji była minimalna). Jeśli w jego pobliżu nie ma lekkich zwłok, bądź są one zwłokami dziecka, bądź też nie są jakkolwiek uzbrojone, AVq czeka, aż to Bezimienny wykona pierwszy ruch (oczywiście będąc przygotowanym na natychmiastowy kontratak/unik)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antharas
Tolerowany
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:24, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Rozglądam się szybko i na początek strzelam małą kulą ognia w przeciwnika ... Jeżeli przeciwnik będzie kontratakować próbuję uniknąć ciosu i probuję go oślepić zaklęciem Błysk . Jeżeli zaklęcia wroga nie da się uniknąć to używam zaklęcia Świetlista Energia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deithe
World Designer
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bziuuuum ^^
|
Wysłany: Pią 10:29, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Walczący posiadają:
AVq:
HP: 14
Mana: 20
Bezimienny:
HP: 10
Mana: 15
Niestety AVq nie jest w stanie animować jakichkolwiek zwłok na polu bitwy. Po pierwsze dlatego, że poszukiwany cel animacji to humanoid, a AVq na 1 poziomie Nekromancji jest w stanie animować TYLKO ciała zwykłych zwierząt. Po drugie w nawiązaniu do poprzedniego powodu - całe pole zasłane jest trupami pozostałymi po ostatnich walkach, co jest równoznaczne z ciałami ludzi. Toteż w praktyce AVq jest niezdolny do wykorzystania Nekromancji na tej Arenie, chyba, że powróci tu po podniesieniu tejże umiejętności na 2 lvl.
Ponieważ nie określono żadnego innego sposobu ataku, AVq przechodzi do obrony i uników.
Bezimienny recytuje inkantację by rzucić Mniejszą Kulę Ognia.
Zaklęcie zabiera mu 2 many.
Mniesza Kula Ognia leci w kierunku wroga, jednak Bezimienny najwyraźniej musi poćwiczyć celność, gdyż kula przelatuje nieco na prawo od odskakującego Avq'a, tylko osmalając go nieznacznie.
AVq traci 1 HP.
Ponieważ AVq nie kontratakuje Bezimienny nie ma powodów by rzucać Błysk, czy Świetlistą Energię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antharas
Tolerowany
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:00, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Nie czekając na ruch przeciwnika rzucam zaklęcie Błysk na niego i strzelam kolejną Mniejszą Kulą Ognia w nekromantę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AVquiraniel Vareneil
Zasłużony
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:59, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Po minięciu efektu działania Błysku (o ile on w ogóle nastąpi), staram się wyczarować sopel lodu, celując w nadlatującą kulę ognia, by ją ochłodzić. Jeśli będzie za późno, by to zrobić, wyczarowuję sopel lodu, celując w głowę przeciwnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deithe
World Designer
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bziuuuum ^^
|
Wysłany: Nie 0:13, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Walczący posiadają:
AVq:
HP: 13/14
Mana: 20
Bezimienny:
HP: 10
Mana: 13/15
Bezimienny traci 2 many.
Dłoń Bezimiennego rozbłyska silnie, rażąc AVq'a po oczach i chwilowo oślepiając.
Bezimienny traci 2 many.
Tym razem jednak najwidoczniej ma pecha, gdyż przywołana kula ognia jest nie stabilna i wybucha mu w ręce, parząc palce.
Bezimienny traci 1 HP.
Zdaje się, że dla odmiany AVq ma niesamowite szczęście.
AVq traci 1 Many.
Przed dłonią AVq'a krystalizuje się idealny sopel lodu. Pędzi on w kierunku głowy Bezimiennego z mistrzowską trajektorią. Co prawda nie przebija on kości, ale zdaje się, że niewiele brakowało. Bezimienny otrzymuje ogromne obrażenia.
Bezimienny traci 7 HP!
Ponadto jest teraz Oszołomiony, Połowicznie Oślepiony (krew z rany głowy zalewa mu oczy) i Krwawi obficie.
Walczący posiadają:
AVq:
HP: 13/14
Mana: 19/20
Bezimienny:
HP: 2/10
Mana: 9/15
Oszołomiony
Połowicznie Oślepiony
Krwawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AVquiraniel Vareneil
Zasłużony
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:18, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A'Vquiraniel koncentruje się z całych sił i stara się wyczarować w stronę głowy Bezimiennego kolejny Sopel Lodu, chcąc włożyć jak najwięcej (oczywście na tyle, na ile można, czyli 5) many w to zaklęcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Antharas
Tolerowany
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:13, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Staram się używać zaklęcia świetlista energia aby odbijać zaklęcia Nekromanty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deithe
World Designer
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bziuuuum ^^
|
Wysłany: Nie 17:14, 05 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Walczący posiadają:
AVq:
HP: 13/14
Mana: 19/20
Bezimienny:
HP: 2/10
Mana: 9/15
Oszołomiony
Połowicznie Oślepiony
Krwawi
AVq traci 5 many.
Mimo sporego kosztu, sopel lodu wyszedł magowi przeciętny. Poszybował w kierunku przeciwnika.
Bezimienny traci 5 many.
Bezimiennemu udaje się świetnie wykonać zaklęcie Świetlistej Energii, mimo swojego stany, lecz Sopel zwyczajnie przez nią przelatuje, gdyż jest z Magii Wody, nie z Magii Ciemności.
Bezimienny traci 1 HP w wyniku krwawienia.
Sopel przebija bark Bezimiennego i ten traci 2 HP.
Bezimienny umiera.
Walczący posiadają:
AVq:
HP: 13/14
Mana: 14/20
Bezimienny:
HP: -1/10
Mana: 4/15
Połowicznie Oślepiony
Krwawi
Zwycięzcą zostaje AVquiraniel Vareneil, który otrzymuje za walkę 305 PD.
Przegrany Bezimienny otrzymuje 1/3 spodziewanej wygranej, czyli 102 PD.
Proszę Kas o dopisanie wam PD i wyliczenie tego wszystkiego, bo to miało być jakoś na kolorowo, czy nie wiem jak.
D.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|