Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Tolerowany
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdzieś z okolic Europy...
|
Wysłany: Czw 17:10, 19 Lut 2009 Temat postu: Groth |
|
|
1. Imię: Groth
2. Płeć: mężczyzna
3. Narodowość: Silinota
4. Klasa: Barbarzyńca
+ 2 HP/lvl
+ 2 Siły/lvl
+ 1 Wytrzymałości/2 lvle
+ Furia
- Ograniczenie magii
- 90% szans na nieudany czar
- Koszt inteligencji 3x
- Koszt charyzmy 2x
5. Wygląd postaci i jej cechy charakterystyczne znaki szczególne:
Wysoki (powyżej 2m), dobrze zbudowany mężczyzna z długimi, rudymi włosami oraz brodą. Broda jest zwinięta w dwa warkocze, a włosy prawie całe przykryte hełmem. Na policzku posiada bliznę z dzieciństwa. Często radosny, puszczający dowcipy, ale również podatny na pieniądze.
6. Ubranie, w którym zwykle chodzi:
Półpłytowa zbroja przykrywa PRAWIE całe ciało. Najbardziej chroniona jest klatka piersiowa pokryta najgrubszym kawałkiem metalu Przy brzuchu jest miękki kawałek materiału przykryty kolczugą. Tak samo jest z kolanami. Większość zbroi pokrywają kawałki różnokolorowych tkanin (zimno w górach jest co, nie?)
7. Wygląd zbroi i broni:
Zbroja: !Up!
Broń: Duży dwuręczny topór (dwustronny), z dokładnie naostrzonymi końcami. Uchwyt jest owinięty miękkim futerkiem (całkowity komfort )
8. Historia:
Groth urodził się w wielkiej osadzie barbarzyńców otoczonej przez trzy wielkie góry. Cała jego wioska słynęła z łupienia oraz zabijania różnych stworów/ludzi. Sam on nie był aż taki agresywny jak jego poplecznicy i w przyszłości nie został wojownikiem, lecz spokojnym drwalem. Miał trójkę dzieci, które mieszkały pod jego dachem . Jednego syna kochał najbardziej, był on porywczy nieco...tępy...ale w końcu było to jego pierwsze dziecko. Często zabierał syna na wyprawy do lasu by nazbierać drewna na opał...itp. Parę lat później ich idiotyczny wódz pokłócił się z wodzem sąsiedniej wioski 2x większej od wioski Barbarzyńców. Wódz tak wkurzył swojego sąsiada, że ten wysłał swoje największe wojsko składające się z ponad 200 magów oraz paruset innych wojowników. Wszyscy mieszkańcy zostali bardzo szybko zmieceni, a wioska splądrowana przez najeźdźców. Groth akurat był w lesie rąbiąc drzewo. Gdy wrócił i zobaczył zniszczoną wioskę, załamał się całkowicie. Po krótkim czasie postanowił znaleźć inny dom, ale teraz jako bezlitosny Barbarzyńca. Wyruszył do Draknor w poszukiwaniu pieniędzy, jedzenia oraz krwiiii... Miał on wtedy 30 lat (ale staruszek xD).
9. Umiejętności Główne:
- Walka Bronią Sieczną - Specjalizacja: Topory dwuręczne - Poziom 2 (Praktykant)
- Walka Wręcz/ Walka bez broni - Poziom 1 (Początkujący)
- Odporność na Magię - Poziom 1 (Początkujący)
- Wrodzony talent - Nadzwyczajna Wytrzymałość - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność wrodzona:
- Odporność na Zimno - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność Klasowa:
- Furia - Poziom 1 (Początkujący)
/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/
10. Statystyki:
Poziom: 3
PD: 613/1000
PS do rozdania: 0
PU do rozdania: 1
Siła: 10 (+1 narodowość, +6 klasa - wliczone)
Wytrzymałość: 8 (+1 umiejętność, +1 klasa - wliczone)
Zręczność: 3
Charyzma: 0
Inteligencja: 0
HP: 44/47 (+6 klasa - wliczone)
Mana: 5
Przynależność: Brak
Stan specjalny:
Stan sakiewki: 5 Srebrników, 80 groszy
11. Statystyki PvP:
Siła - 9/10 (+ 1 narodowość - wliczone)
Wytrzymałość - 8/10 (+1 umiejętność - wliczone)
Zręczność - 4/10 (- 1 zbroja- wliczone)
Duchowość - 1/10
Inteligencja - 3/10
HP: 45
mana: 17
KP: 1
----- +14 - kolczuga (nie wliczone)
----- +21 - zbroja (nie wliczone)
12. Ekwipunek
Ekwipunek aktywny:
- Kolczuga- jakość tandetna - KP=14 (kłute -10, obuchowe +2), wymagana siła 5; zręczność -1
- zbroja półpłytowa z hełmem - jakość tandetna - KP=21 (obuchowe -7, magiczne -4, kłute bez kusz +3), wymagana siła 7, zręczność -1
- topór oburęczny - jakość zwykła - O=10-35, wymagana siła 9
Ekwipunek dodatkowy:
- Mosiężne kastety - jakość tandetna - O=4-9, wymagana siła 2, zręczność 1
- 4 Mikstury Średniego Przywrócenia Zdrowia (6-10HP)
- 2 Mikstury Silnego Przywrócenia Zdrowia (11-15HP) - przy pasie
- Średni toporek (siekierka)
- Nożyk do obdzierania ze skóry
- Mapa Draknor
- Mapa Świata
- Żywność na tydzień
- Dobre wino
- Dziwny naszyjnik
- Naszyjnik z małym diamencikiem (wart kilka srebrników) - zwisa przy hełmie
- Długa (gdzieś tak 4 m) lina mogąca utrzymać ciało Grotha
- Bandaże
- Ubranie na zmianę (zawsze musi być)
- Kamień (do ostrzenia topora)
- Duży bukłak z wodą
- Krzesiwo i hubka
- Miedziany klucz. Nikt nie wie, do jakich drzwi pasuje
- Zamknięty woreczek. Nikt nie wie, co jest w środku
- Ludzki palec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Jerry
Tolerowany
Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdzieś z okolic Europy...
|
Wysłany: Czw 16:13, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A tfu ! A tfu ! Akhekhe ! Ileż tu kurzu się nazbierało ! Ble ! Ale mniejsza z tym. Oficjalnie chciałem ogłosić iż zdecydowałem się jaka klasę mam wybrać. Tak więc, prosiłbym o odgrzebanie starej karty aby później ją wyrzucić (Teorytycznie nie wiem czemu tu pisze). Póki co grzebie się w statystykach i w historii więc karty można się spodziewać za niedługo.
Coming Soon...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sokaris
Tolerowany
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:53, 13 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Twój awatar wygląda jak jakaś kobieta z zielonymi włosami i źle pomalowanymi ustami a nie jak Joker z batmana xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|