Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fist
Zawodowy Zielarz
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Twojego Koszmaru
|
Wysłany: Wto 12:13, 26 Gru 2006 Temat postu: Fist, Mówca Martwych |
|
|
1. Imię i Przydomek: Fist, Mówca Martwych.
2. Płeć: Mężczyzna.
3. Kasta: Arvani, zwany również Ludziem Podziemia
4. Klasa: Łowca Martwych Mocy (Nekromanta)
+ 1 Inteligencji/1 lvl
+ Nekromancja
+ Niewielka odporność na trucizny (+10%)
+ Niewielka odporność na choroby (+10%)
- 35% szans na nieudany atak bronią
- Ograniczenie broni do sztyletów/różdżek
- Ograniczenie zbroi - żadne zbroje
- 2x koszt siły
- 2x koszt charyzmy
5. Wygląd, cechy charakterystyczne: Kocha samotność, niechętnie pomaga innym istotom, lecz jest to nich pozytywnie nastawiony. Zazwyczaj uśmiechnięty i pogodny. Wąska twarz koloru szarego przedstawia ostre rysy twarzy. Proste szare włosy sięgają prawie ramion. Spomiędzy nich wystają szpiczaste uszy. Oczy całkowicie czarne, odbijają wszystko jakby były ze szkła. Sylwetka smukła, nieco wychudzona.
6. Ubranie w którym najczęściej chodzi: Jest to, sięgająca kostek czarny płaszcz. Nie nosi koszuli, jedynie szerokie spodnie.
7. Wygląd zbroi, i broni: wcześniej wspomniany płaszcz. Podobny do szaty maga , lecz nie zdobiony, bardzo prosty. Nosi go zawsze rozpięty. Nie posiada żadnej broni. W ręku zazwyczaj trzyma czarną kryształową kulę.
8. Umiejętności (4) związane z profesją.
- Uniki - Specjalizacja: Unikanie ciosów - Poziom 1 (Początkujący)
- Podzielna uwaga - Poziom 1 (Początkujący)
- Magia Przywołania - Poziom 1 (Początkujący)
- Magia Przemian - Poziom 1 (Początkujący)
- Magia Ciemnosci - Poziom 3 (Biegły) 1 lvl od MG
Umiejętność wrodzona :
- Częściowa niewrażliwość na ból - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność Klasowa :
- Nekromancja - Poziom 3 (Biegły)
Zdolności specjalne:
- Telekineza
9. Historia postaci: Zrodzony przez trolle, został podrzucony szamanowi orków. Szaman zajmował się kontaktowaniem się z innymi istotami. Podróżował astralnie po innych planach, kontaktował się ze zmarłymi. Nauczył wszystkiego młodego Tinara. W wieku pięćdziesięciu lat Młodzieniec nauczył się słuchać zmarłych nie zagłębiając się w kontakt, umiał słuchać ich jak zwykłych rozmów. Potrafił korzystać z mocy umysłu do przemieszczania się poza ciałem. Gdy Ork przekazał mu wszystko Elf zabił go. Teraz już sam korzystając ze wskazówek zmarłych szukał nauczyciela. Trafił na pustkowia. Na wielkim martwym polu, będącym miejscem minionej rzezi. Stała chatka, a w niej stary człowiek, którego wygląd fizyczny całkowicie przeczył. Staruszek posiadał wielką wiedzę na temat nekromancji, początkowo niechętni przyjął Tinara, ale z czasem się do niego przekonał. Młodzian był pojętnym uczniem, chłonął wiedzę jak wyschnięta ziemia chłonie wodę. Stary mag przekazał mu wszystką wiedzę na temat klątw, duszy zmarłych. Do tego nauczył do całej budowy ciał wielu istot, które były do siebie bardzo podobne. Przekazał mu tez prawdy Nekromancji.
1. Śmierć nie jest końcem, lecz początkiem wiecznej wędrówki
2. Śmierć przychodzi po każdego, nie trzeba się jej obawiać
3. Śmierć można oszukać, przyjdzie i odejdzie, a ty zostaniesz na wieki
4. Śmierć daje ci wiele możliwości
5. Śmierć i jej wykorzystywanie dla własnych korzyści jest dobrem
6. Śmierć jest potrzebna do klątw, dzięki niej one działają
7. Śmierć jest sprzymierzeńcem, jest w tobie a ty jesteś nią
8. Śmierć pozwala na zadawanie bólu innym
9. Śmierć może cię uleczyć
10. Śmierć zabiera życie, ale go nie daje
Po wielu dniach studiowania Tinar doszedł do wniosku, że nie zgadza się dziesiątym prawem i postanowił zabić starca. Przyszło mu stoczyć ciężki bój, lecz wcześniej planowane morderstwo i ogromna determinacja sprawiły, że mag musiał ulec.
Minęło wiele dni wędrówek, które młodzieńca w końcu zaprowadziły w góry. Gdzie po wielu wędrówkach i rozmowach ze zmarłymi poznał nowe możliwości mocy umysłu. Po wielu medytacjach postanowił wyćwiczyć nieco ciało. Poprzez moc umysłu wyćwiczył szybkość. I tak wędrując dostał się do jaskini gdzie poznał maga przemian, który z czarnego kryształu stworzył mu kulę, nasycił ją mocą magiczną i pozwolił młodemu Przelać całą zgromadzoną wiedzę by nigdy o niej nie zapomniał i pokazał jak przelewać nową wiedzę do kuli. W podzięce na podarek i naukę korzystania z niego zabił go bezboleśnie. Po czym zaczął się tułać po świecie ćwicząc i zwiększając wiedzę. Skrywał kulę. W ręku dzierżył kostur, oczy przesłonił opaską, włosy pofarbował. Ciało wytatuował.
------------------------------------------------------------------------------------
STATYSTYKI
Lvl: 7
PD: 3015/3600
PS do rozdania: 0
PU do rozdania: 1
Statystyki:
Siła: 0
Wytrzymałość: 0
Zręczność: 6
Charyzma: 0
Inteligencja: 21 (+1 kasta, +7 klasa - wliczone)
HP: 17 (+6 za klasę - wliczone)
Mana: 79
Przynaleśność: Brak
Stany specjalne: Brak
Stan sakiewki: 610 szt. złota.
Ekwipunek:
- Niewielki bukłak z wodą
- Niewielka sakiewka znaczy ze jest posiadaczem niewielkiej ilości pieniędzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|